Blødning efter spontan abort (LÆNGE)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.710 visninger
8 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. februar 2023

Alea

Hej, har været igennem noget af et forløb.

Havde d. 19 december en spontan abort grundet et stort hæmatom (blodansamling) i livmoderen. Siden da har jeg blødt. Lige fra styrtblødning til pletblødning og så forfra igen.

Har idag d. 10 feb, igen, været oppe og blive skannet. Men de fortæller mig at de helst ikke vil lave udskrab hvis kroppen selv kan komme tilbage til normal. Jeg vil helst have min krop selv finder ud af det, men wow det er en lang proces.

Er der nogen der har oplevet at bløde så længe efter en abort? Det skal siges at jeg hverken har fået en MA eller Kirurgisk. Aborterede grundet hæmatom. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2023

Anonym

Jeg blødte i 2,5 måned

Anmeld Citér

10. februar 2023

Nana20

Ikke for at skræmme men jeg blødte meget i 4 måneder og det tog lige så lang tid for hcg til at falde. Abortede da jeg var 6+1. Mit hcg faldte ekstremt langsomt men jeg havde en komplet abort og skulle ikke have udskrab. Her et år efter er jeg gravid igen �� kram til ❤️��

Anmeld Citér

10. februar 2023

Alea

Wow okay… det er jeg på en måde virkelig lettet over at høre, da jeg har tænkt om der var noget galt  med mig. 

Hvordan var jeres blødninger?
Jeg har blødt snart 2 måneder nu og det kommer og går. Fra pletblødning og så mere kraftig blødning. Tidligere fik jeg styrtblødninger ud af det blå, men synes det er blevet mildere nu. Dog stadig kraftigt til tider. 

Anmeld Citér

10. februar 2023

Alea

Nana20 skriver:

Ikke for at skræmme men jeg blødte meget i 4 måneder og det tog lige så lang tid for hcg til at falde. Abortede da jeg var 6+1. Mit hcg faldte ekstremt langsomt men jeg havde en komplet abort og skulle ikke have udskrab. Her et år efter er jeg gravid igen �� kram til ❤️��

Og hvor dejligt du er gravid igen!! Tillykke!! Det fantastisk

Anmeld Citér

10. februar 2023

Nana20

Alea skriver:

Og hvor dejligt du er gravid igen!! Tillykke!! Det fantastisk

Tusind tak ❤️��

Jeg startede med at styrtbløder i en måneds tid. Derefter som almindelig kraftig menstruation. Det var først de sidste 2 uger det skiftede mellem pletblødninger og en smule kraftigere end pletblødning �� det var forfærdeligt og som jeg kan læse er det ganske få der bløder i så lang tid, så håber det ikke for dig. Især også frustrerende når man gerne vil prøve igen ��

Anmeld Citér

10. februar 2023

Anonym

Jeg har aborteret i 1.5 måned engang

Anmeld Citér

10. februar 2023

Alea

Nana20 skriver:

Tusind tak ❤️��

Jeg startede med at styrtbløder i en måneds tid. Derefter som almindelig kraftig menstruation. Det var først de sidste 2 uger det skiftede mellem pletblødninger og en smule kraftigere end pletblødning �� det var forfærdeligt og som jeg kan læse er det ganske få der bløder i så lang tid, så håber det ikke for dig. Især også frustrerende når man gerne vil prøve igen ��

Okay, det lyder jo meget ligesom det jeg er igennem nu. Håber på det ikke trækker ud så længe som dit. Men det beroliger mig alligevel lidt, at du også har haft en lange proces og nu er gravid. For det er jo drømmen ❤️ 

Anmeld Citér

10. februar 2023

Alea

Anonym skriver:

Jeg har aborteret i 1.5 måned engang

Det er en lang proces… men er glad for jeg ikke er alene 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.