Ægløsningstest positiv igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
8 svar
2 synes godt om
10. februar 2023

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021

Jeg har normalt cyklus på 28 dage, sidste cyklus varede dog i 25 dage. Jeg havde menstruation fra d. 26 januar til d. 1 feb. 

Jeg tog en ægløsningstest d. 2 februar som var positiv, nu har jeg lige taget en test mere i dag d. 10 februar som så også er positiv? Hvad skal man så gå udfra. Jeg har vel ikke ægløsning to gange. Jeg har taget valmed test andre gange som var negativ, men det første dag at jeg tager en fra babyplan

Den grønne er fra d. 2 februar 

Den blå er fra d. 10 februar 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2023

Darling

Det er super svært når du ikke bruger det samme mærke, hold dig til et mærke

At du får en positiv ægløsningstest er jo ikke lige med at du nødvendigvis får æl, det viser bare at niveauet er højt, du har jo heller ikke ægløsning når den er positiv. Din krop kan sagtens have fejlet i at lave ægløsning også prøver igen

Anmeld Citér

10. februar 2023

AnoMor

Babyi2021 skriver:

Jeg har normalt cyklus på 28 dage, sidste cyklus varede dog i 25 dage. Jeg havde menstruation fra d. 26 januar til d. 1 feb. 

Jeg tog en ægløsningstest d. 2 februar som var positiv, nu har jeg lige taget en test mere i dag d. 10 februar som så også er positiv? Hvad skal man så gå udfra. Jeg har vel ikke ægløsning to gange. Jeg har taget valmed test andre gange som var negativ, men det første dag at jeg tager en fra babyplan

Den grønne er fra d. 2 februar 

Den blå er fra d. 10 februar 

Hvis du har haft menstruation sidste dag 1. Februar. Så kan du ikke have haft ÆL allerede dagen efter så tænker der har været fejl i den test og den du har taget d 10. Er rigtig ÆL

Anmeld Citér

10. februar 2023

Babyi2021

AnoMor skriver:

Hvis du har haft menstruation sidste dag 1. Februar. Så kan du ikke have haft ÆL allerede dagen efter så tænker der har været fejl i den test og den du har taget d 10. Er rigtig ÆL

Ja det tænker jeg måske også. Jeg synes bare det virkede mærkeligt allerede at have ægløsning der, men så googlede jeg mig til at det godt kan lade sig gøre, hvis man fx bløder i 7 dage, men og har ægløsning d. 8 hvis cyklussen fx. Vare i 22 dage. Men det plejer ikke at ske at den er så kort for mig. Så jeg tænker måske også at den er positiv nu. Jeg håber ihvertfald

Tænker også at jeg bare bruger babyplan fremover

Anmeld Citér

10. februar 2023

AnoMor

Babyi2021 skriver:

Ja det tænker jeg måske også. Jeg synes bare det virkede mærkeligt allerede at have ægløsning der, men så googlede jeg mig til at det godt kan lade sig gøre, hvis man fx bløder i 7 dage, men og har ægløsning d. 8 hvis cyklussen fx. Vare i 22 dage. Men det plejer ikke at ske at den er så kort for mig. Så jeg tænker måske også at den er positiv nu. Jeg håber ihvertfald

Tænker også at jeg bare bruger babyplan fremover

Jeg krydser fingre

Anmeld Citér

10. februar 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Jeg tror ikke der er nogen af den der er 100% positive. Babyplans teststregen plejer hvertfald at være helt mørkerød ved peak

Anmeld Citér

10. februar 2023

Babyi2021

Anonymvic skriver:

Jeg tror ikke der er nogen af den der er 100% positive. Babyplans teststregen plejer hvertfald at være helt mørkerød ved peak

Burde det ikke være forskelligt fra person til person ?eller tager jeg fejl

Anmeld Citér

11. februar 2023

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den første test,ser ikke positiv ud.

Er du undersøgt for PCO,hvis det er noget du oplever ofte?

Anmeld Citér

11. februar 2023

Babyi2021

Mor_til_3_unger skriver:

Den første test,ser ikke positiv ud.

Er du undersøgt for PCO,hvis det er noget du oplever ofte?

Det er jeg ikke, blev gravid med min første efter 2 måneder, og det her er i min 3 cyklus vi prøver. Jeg har egentlig en normal cyklus. Nu ved jeg ikke hvordan det er med pco men det tror jeg ikke jeg har .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.