For at gøre en lang historie kort.
så blev jeg gravid februar 2019 med min eks, som gjorde klart at han ikke ønskede flere børn
jeg valgte en abort i forbindelse med indgrebet at få lagt en hormonspiral op..
vi går fra hinanden og jeg ønsker et barn mere (han er ikke far til min søn) og går i gang med projekt donorbarn.
jeg får tager spiralen ud i nov 2020 og begynder første IUI forsøg i februar 2021.. jeg bliver gravid men det går til grunde få dage efter positiv test.
før aborten havde jeg en regelmæssig menstruation.. dag 28/29 og middel/kraftig blødning i 3-4 dage..
jeg har siden min spiraludtagning pletblødt 10-14 dage før forventer mens.. nogle gange i en grad at jeg tror mens er startet.. der stopper nogle dage før forvente mens og så starter mens på helt lavt blus.. og varer halvanden dag.. vil den dag i dag aldrig bløde igennem med den styrke og jeg har 5 mislykkes IUI forsøg bag mig
.. jeg plejede at blive gravid af bare kigge på en mand jo..
jeg har henvendt mig til min læge som bare fejer der væk og siger at “jamen din cyklus og hormon balance ændres hele livet, sådan er det”… han ligger sig bag jeg bliver scannet i forbindelse med IUI… men de leder jo ikke efter kræft f.eks. De ser om der er cyster, hvordan slimhinden er vokset, og hvor store foliklerner er 
andre der har prøvet det samme… ish
er lidt ked af det efterhånden
Anmeld
Citér