Hvad sker der med min krop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. februar 2023

Anonym trådstarter

Hej ladies, 

Jeg har nu i nogle måneder forsøgt at blive gravid, men det er endnu ikke lykkedes mig at stå med en positiv test i hånden. 

Nu er det bare sådan, at jeg skulle have haft min mens mellem d. 4-6 feb og har stadig ikke set den. ÆL d. 23.1, meget lille blødning få dage senere. Har haft de sædvanlige smerter og utilpashed op til mens - bryster dog noget ømmere end normalt  - men den er udeblevet. Normalt kan jeg regne med den +/-1 dag. Jeg har taget et par test men negativ. 

Jeg er i dag begyndt at pletbløde lidt - intet der kræver et bind. Mere en svag rød farve når jeg tørrer mig. Jeg har normalt MEGET kraftige perioder (som i skifte NATBIND hver halve time for at undgå at bløde igennem) 

Er der nogen der har erfaringer? Er det min krop der laver numre med mig? Skal jeg spare min penge ift. flere test? Hvad tænker i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2023

Darling

Det lyder som om mens er på vej, vent evt en uge og test igen hvis din mens ikke er kommet.

Anmeld Citér

8. februar 2023

Anonym trådstarter

Det lyder som om mens er på vej, vent evt en uge og test igen hvis din mens ikke er kommet.

Tak for svar. Det tænkte jeg nok. Det er bare en usædvanlig menstruation, så blev lige forvirret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.