Sommer 2023

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.425 visninger
11 svar
3 synes godt om
5. februar 2023

Janey

Profilbillede for Janey

Vi er så småt gået i gang med at kigge på sommerferie 2023 men kunne godt bruge noget inspiration. Vi har tidligere holdt ferie som kør selv eller fløjet et sted hen, så der er mange muligheder. Vi planlægger dog at tage ud at rejse i 2-3 måneder næste sommer, så i år bliver der nok lidt sparet på sommerferiebudgettet.

Hvad skal I lave i sommerferien i år?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Vi skal rundt i Danmark eller Skandinavien, tror jeg, for at sparre lidt på CO2’en. Jeg drømmer lidt om rygsæksrejse, måske med tog “mod nord” - alternativt sejle rundt mellem nogle af øerne omkring Fyn. Vi har ret god tid og skal egentlig bare være sammen, meget gerne i noget natur

Anmeld Citér

5. februar 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Vi kører til Italien, Adriaterhavet. Vi har lejet en mobilehome

Anmeld Citér

5. februar 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sommerhus i dk, hvis vi ka få nogen til at passe vores katte.

Sidste år tog vi en uge til London. Vi havde givet vores ældste datter turen i konfirmationsgave. Begge ungerne elskede det.

Så jeg ku godt overveje at tage dem med på en forlænget weekende, hvis pengene er til det, og kæresten bare ska arbejde, og jeg har en kort arbejdsuge.

Elsker, elsker, elsker dk om sommeren. Vh Stine 

Anmeld Citér

6. februar 2023

Konjac

Profilbillede for Konjac

Vi tager på cykelferie langs Hærvejen, hvis vejret arter sig

Anmeld Citér

6. februar 2023

Astoria

Profilbillede for Astoria

Vi skal en uge til vores sommerhus på Sardinien, måske til bjergene lidt, alt efter hvor varmt det bliver. Og så skal vi hjem til Danmark et par uger, som altid. Der er alligevel noget skønt over den danske sommer. Det er alligevel for varmt at være her i Italien (medmindre man har pool eller hav)

Anmeld Citér

6. februar 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vi forsøger at minimere vores flyvninger, så der går en del år mellem hver. Derudover er ingen af os særlig glade for stærk varme så det bliver nok endnu en ferie i Danmark. Vi er ved at blive lune på en togrejse næste gang vi skal længere væk.

Anmeld Citér

6. februar 2023

HilliHallo

Holland er vores favorit land at campere i. Ikke Amsterdam, men resten af Holland er bare så dejligt. Vi har camp-let så vi kører hvert år afsted "spontant". 

Vi kunne dog også godt finde på at udforske Jylland i år. Både vestkysten og Nordjylland. 

Jeg er med i koret der siger Danmark er skønt om sommeren 

Anmeld Citér

6. februar 2023

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Janey skriver:

Vi er så småt gået i gang med at kigge på sommerferie 2023 men kunne godt bruge noget inspiration. Vi har tidligere holdt ferie som kør selv eller fløjet et sted hen, så der er mange muligheder. Vi planlægger dog at tage ud at rejse i 2-3 måneder næste sommer, så i år bliver der nok lidt sparet på sommerferiebudgettet.

Hvad skal I lave i sommerferien i år?

Vi har overvejet en uge i sommerhus på Bornholm eller Skagen. Begge interessante, og begge lokker. 
Vi skal for første gang i 12 år en uge sydpå her til maj, vi fandt en billig rejse , så det glæder vi os også til. 
Sidste år var vi en uge ved Skallerup, det var så hyggeligt. Året før var vi nogle dage ved skallerup og nogle dage hos Lalandia. 
Skallerup er fantastisk for børn. Så mange aktiviteter, ikke kun badeland og legeland. 

Anmeld Citér

6. februar 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har lejet et sommerhus på Samsø lige ved stranden og havnen, og så skal vi bare spise en masse is, jordbær, nye kartofler, fisk fra havnen, fange krabber og bade. 

Så tager vi nok en uge i mine forældres sommerhus i Nordjylland, og til sidst nogle dage i et badeland et sted. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.