Voldsom smerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.820 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. februar 2023

Anonym trådstarter

Hej er der nogen der har oplevet af få en voldsom menstruationsagtig smerte nederste i maven midt om natten? 

Smerten var så voldsom, at jeg troede blodet ville strømme udover det hele. Jeg løb ud på badeværelset for var 100% sikker på, at jeg havde fået menstruation….

Der var intet på papiret og smerten forsvandt også noget tid efter. 

Puha det var godt nok ubehageligt. Forventer først menstruation om 3-4 dage 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej er der nogen der har oplevet af få en voldsom menstruationsagtig smerte nederste i maven midt om natten? 

Smerten var så voldsom, at jeg troede blodet ville strømme udover det hele. Jeg løb ud på badeværelset for var 100% sikker på, at jeg havde fået menstruation….

Der var intet på papiret og smerten forsvandt også noget tid efter. 

Puha det var godt nok ubehageligt. Forventer først menstruation om 3-4 dage 

Er det normalt for dig at få menstruations smerter 3-4 dage før du få menses?

Anmeld Citér

5. februar 2023

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Er det normalt for dig at få menstruations smerter 3-4 dage før du få menses?

Nej overhovedet ikke. Stik og jag er dog normalt for mig at have både i æl perioden og lidt før mens

Anmeld Citér

5. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Nej overhovedet ikke. Stik og jag er dog normalt for mig at have både i æl perioden og lidt før mens

Det kan ikke være fordi du måske er gravid. Kan være du skal tag en graviditetstest og se hvad den siger.

Anmeld Citér

5. februar 2023

Astoria

Profilbillede for Astoria

Strålede smerten? Altså i ryg eller lignende? 

Det kan også være en cyste der er sprunget. 

Anmeld Citér

5. februar 2023

Anonym trådstarter

Det kan ikke være fordi du måske er gravid. Kan være du skal tag en graviditetstest og se hvad den siger.

Jeg er begyndt med at få brunt/lyserødt udflåd så det er vist min mens der er kommet lidt før tid

tror der er 0% chance for jeg er gravid. Har ingen symptomer eller fornemmelse. I min tidligere graviditet kunne jeg ikke drikke kaffe nærmest lige efter ægget havde sat sig �� og så har vi kun været sammen 1 gang i januar måned ��

Anmeld Citér

5. februar 2023

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Strålede smerten? Altså i ryg eller lignende? 

Det kan også være en cyste der er sprunget. 

Nej ikke strålende mere som voldsom menssmerter. Jeg har fået brunt/lyserødt udflåd så det er vist min mens der er kommet lidt før tid

Anmeld Citér

5. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg er begyndt med at få brunt/lyserødt udflåd så det er vist min mens der er kommet lidt før tid

tror der er 0% chance for jeg er gravid. Har ingen symptomer eller fornemmelse. I min tidligere graviditet kunne jeg ikke drikke kaffe nærmest lige efter ægget havde sat sig �� og så har vi kun været sammen 1 gang i januar måned ��

Okay. Ja så er det nok din menses.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.