Madforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. februar 2023

Anonym trådstarter

Jeg er 11+5 i dag og har fået en mild omgang madforgiftning  Måske efter jeg kom til at spise noget røget kød i går, som jo frarådes under graviditeten…

Nu er jeg jo vildt bekymret for om den lille har det godt derinde  Nogen der har erfaring med madforgiftning under graviditet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er 11+5 i dag og har fået en mild omgang madforgiftning  Måske efter jeg kom til at spise noget røget kød i går, som jo frarådes under graviditeten…

Nu er jeg jo vildt bekymret for om den lille har det godt derinde  Nogen der har erfaring med madforgiftning under graviditet?

Det er ikke madforgiftning der er farer for fordi det frarådes i graviditeten. Så det har ingen sammenhæng. 
Og ja. Baby har det fint inde i maven. 
Så slap du bare af. Og god bedring 

husk at drik en masse væske. 

Anmeld Citér

4. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er ikke madforgiftning der er farer for fordi det frarådes i graviditeten. Så det har ingen sammenhæng. 
Og ja. Baby har det fint inde i maven. 
Så slap du bare af. Og god bedring 

husk at drik en masse væske. 

Mange tak for dit svar!

Anmeld Citér

4. februar 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Så længe du tisser så får baby det den skal bruge :)

var lægens ord til mig da jeg havde maforgiftning i 4 dage og intet kunne holde inde...

hvis du ikke tisser skal du blive bekymret..

men ellers tager baby af de depoter du har indtil du igen kan indtage mad og drikke...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.