Er de her sko gode som Begyndersko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
9 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2023

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har købt de her sko til min lille tumling. Og vi har også brugt dem. Men nu hvor jeg ser godt efter. Står der ikke den har en fast hælkappe, men en stabil hælkappe. Gør det noget? Min tumling har nemlig også lidt platfod. Så er de sko gode for ham? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2023

Kastanje

Jeg ville gå i en skobutik og få vejledning - specielt hvis der er noget med fødderne. 

Anmeld Citér

3. februar 2023

Optimom

Profilbillede for Optimom

Jeg synes det er godt sko, det er der samme jeg købte som de fleste til min søn i foråret. De er nemme at åbne og få en fod med i. Han går fint i dem (da han lærte at gå).

Jeg har dog ikke erfaring i forhold platfodethed.

Anmeld Citér

3. februar 2023

Pb18

Det er sikkert et par rigtig gode sko men om de passer dit barn er jo umuligt at sige. Det kommer jo også an på om dit barn har en smal eller bred fod mm. Bundgaard har aldrig passet min datter særlig godt, men kender flere der sværger til dem. 

Anmeld Citér

3. februar 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Vi elsker dem til vores barn ,

Har alle børn ikke lidt platfod ?

Anmeld Citér

3. februar 2023

AnoMor

Seldomseen skriver:

Vi elsker dem til vores barn ,

Har alle børn ikke lidt platfod ?

Jo. Alle børn har lidt platfod frem til 3-4 års alderen

Anmeld Citér

3. februar 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hej

Jeg har købt de her sko til min lille tumling. Og vi har også brugt dem. Men nu hvor jeg ser godt efter. Står der ikke den har en fast hælkappe, men en stabil hælkappe. Gør det noget? Min tumling har nemlig også lidt platfod. Så er de sko gode for ham? 

Har du snakket med en fra en skpbutik omkring skoene?

De er gode, men det betyder ikke at de passer til din søns fødder.

Så jeg ville gå ned og snakke med en i en skobutik. 

Anmeld Citér

3. februar 2023

Alha

Profilbillede for Alha

Alle småbørn er platfodet indtil 4-5 års-alderen. Det er vigtigt at se på fodens form. Er den smal, mellem eller bred? Hvor lang er den? Og så skal der være god støtte i anklen. 

Jeg ved ikke, om præcis disse sko er perfekte til dit barn. Jeg ville til enhver tid enten gå i butik, eller spørge pr. mail i internet butikken, hvilke sko, de anbefaler som begynder og barnets fods mål. 

Min datters god er virkelig smal, så Bundgaard, der normalt er bred i det, vil ikke virke for hende. Men det er jo bare fordi, det er henne.

Anmeld Citér

3. februar 2023

Anonym

Ja super god 

Anmeld Citér

20. februar 2023

Gammelgaard

Min mand fandt dem her - der er ingen fast hælkappe og vi fik at vide af fysioen at de faktisk var de bedste - de er godt nok lidt brede i det - men de sidder godt på foden ihvertfald LINK SLETTET AF MODERATOR. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.