Ct scanning og mulighed graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar 2023

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg står lidt i et dilemma, kort fortalt så er jeg henvist til ct scanning med kontrast væske på fredag af nyre/ bækkenet. Og kan fornemme man er påpasselig med ct scanne gravide, eller hvis kvinden muligvis er gravid.

Efter lidt hoved regning vil jeg være 7dpo på fredag. Men jeg aner jo af gode grunde ikke om jeg er gravid på dette tidspunkt? 

Havde i fået foretaget scanningen hvis det var "jer" ? Eller ville i udskyde ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg står lidt i et dilemma, kort fortalt så er jeg henvist til ct scanning med kontrast væske på fredag af nyre/ bækkenet. Og kan fornemme man er påpasselig med ct scanne gravide, eller hvis kvinden muligvis er gravid.

Efter lidt hoved regning vil jeg være 7dpo på fredag. Men jeg aner jo af gode grunde ikke om jeg er gravid på dette tidspunkt? 

Jeg havde gjort det alligevel. 7 dpo er du ikke gravid endnu. Ægget sætter sig tidligst fast der men nærmere dpo 8.

Anmeld Citér

1. februar 2023

Kastanje

Anonym skriver:

Hejsa

Tal med lægen om det ..? Du får Ikke brugbare råd her. Jeg ville ikke gøre det.

Anmeld Citér

16. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa

Hvordan gik det?

Anmeld Citér

16. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan gik det?

Tak fordi du spørger 

Valgte at tage afsted, informeret " damen " om muligheden for graviditet. Det tog hun nu meget roligt

Anyhow er ikke gravid hvilket nok også er godt nok , da scanningen vidste et par problemer områder der skal tages hånd om nu

Anmeld Citér

17. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tak fordi du spørger 

Valgte at tage afsted, informeret " damen " om muligheden for graviditet. Det tog hun nu meget roligt

Anyhow er ikke gravid hvilket nok også er godt nok , da scanningen vidste et par problemer områder der skal tages hånd om nu

Havde du nyresten? ...det er jeg selv lige blevet scannet for

Anmeld Citér

17. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Havde du nyresten? ...det er jeg selv lige blevet scannet for

Nope. Ingen nyresten  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.