Søskendeklapvogn? Hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
5 svar
3 synes godt om
1. februar 2023

LEEV

Jeg søger en prisvenlig søskende klapvogn som kan bære over 15kg pr sæde. Altså op til 4 år.

nogle bud?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2023

Optimom

Profilbillede for Optimom

Jeg har fået anbefalet Bogaboo donkey og Emmaljunga NXT Twin af nær familie, der begge går op til 22 kg. Men de er vist i den dyre ende. Måske du kan finde dem brugt?

Anmeld Citér

1. februar 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Har prøvet begge dele. Donkey sæder er til den lille side og meget lidt komfort. Tilgengæld er den let og lækker at køre med. Nxt twin er tung og stor men komforten for børnene er bedre, dog synes jeg sædet bliver lidt skråt når den ligger flat. Skulle jeg vælge om i dag ville jeg sælge en babyjogger, dog ville jeg være træt af sæderne ikke kan vende begge veje. 

Anmeld Citér

1. februar 2023

LEEV

Tak for respons.

Det er to virkelig fine vogne, men jeg har en primær stor odder barnevogn som jeg er utrolig glad for og en pige på 3 år og 3 mdr. dvs jeg skal slet ikke op i det prisleje, jeg leder efter en billig vogn til ekstra ture med dem begge

Anmeld Citér

1. februar 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Så er det babyjoggeren du skal gå med. Alle andre på markedet går kun op til 15 kg pr sæde - eller nu er det jo et pr siden men jeg lavede en ret stor research

Anmeld Citér

1. februar 2023

LEEV

123nn skriver:

Så er det babyjoggeren du skal gå med. Alle andre på markedet går kun op til 15 kg pr sæde - eller nu er det jo et pr siden men jeg lavede en ret stor research

Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.