De rigtige sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
2 svar
5 synes godt om
30. januar 2023

Hinrich

Min søn og svigerdatter fik sidste år en lille dreng og der var rigtig meget snak om hvilken sutter som man skulle bruge så tænderne ikke blev ødelagt.

Vi har faktisk selv sutter fra Curaprox som er nogle af de bedste, da den særlige form forebygger skæve tænder, og fremmer en optimal vejrtrækning.

Der er flere butikker som har dem, men ellers kan du finde dem PÅ LINK SLETTET AF MODERATOR

Hvad er jeres erfaring med sutter?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2023

AnoMor

Min søn og svigerdatter fik sidste år en lille dreng og der var rigtig meget snak om hvilken sutter som man skulle bruge så tænderne ikke blev ødelagt.

Vi har faktisk selv sutter fra Curaprox som er nogle af de bedste, da den særlige form forebygger skæve tænder, og fremmer en optimal vejrtrækning.

Der er flere butikker som har dem, men ellers kan du finde dem på..

Hvad er jeres erfaring med sutter?

Min erfaring siger at der ikke findes rigtige eller forkerte sutter. Det afhænger helt og holdent til hvilket barn man får. 

jeg var igennem de første 20 forskellige før vi fandt dem min søn ville tage. Det blev de runde fra bibs med stort suttehovedet. Han nægtede alt andet. 

han fik kraftigt suttebid. Stoppede med at bruge sut som 3 årig og nu knap 5 år efter er der intet at se på hans tænder. De er pæne og lige allesammen. 
suttebidet forsvandt selv efter er lille års tid

Anmeld Citér

30. januar 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Min erfaring siger mig, at det er fuldkommen lige gyldigt hvilke sutter man anvender, og at ovenstående formentlig mest er udtryk for markedsføring målrettet nye usikre forældre, der vil deres børn det bedste …

Selv brugte jeg sutterne fra de gratis babypakker. Det gik glimrende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.