Gave til bedsteforældre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
3 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2023

Anonym trådstarter

Hej Baby. 
Om lidt bliver mine forældre mormor/morfar. Det har været en hård graviditet og omstændigheder har ikke været super. Men de har bare hjulpet Big Time. 
Derfor vil jeg gerne vise med en ting - de er ikke til oplevelser såsom biograf/ud og spise. 
Men hvad pokker kan jeg købe som viser min taknemmelighed? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

En stor dejlig kurv fyldt med ting og lækkerier de særligt godt kan lide, og et smukt håndskrevet brev hvor du fortæller dem, hvor meget de er værdsat

Anmeld Citér

30. januar 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ

Lidt lækkert og en fotobog med billeder af gode oplevelser I har haft sammen

Anmeld Citér

4. februar 2023

fartil2banditter

Profilbillede for fartil2banditter
Anonym skriver:

Hej Baby. 
Om lidt bliver mine forældre mormor/morfar. Det har været en hård graviditet og omstændigheder har ikke været super. Men de har bare hjulpet Big Time. 
Derfor vil jeg gerne vise med en ting - de er ikke til oplevelser såsom biograf/ud og spise. 
Men hvad pokker kan jeg købe som viser min taknemmelighed? 

Et eller andet, de kan lave sammen med dig og dit barn, men hvor de ikke skal aflaste. De bedsteforældre jeg kender ønsker (oftest) bare tid med deres børn og børnebørn - men hvor de ikke skal aflaste. Den er svær, når barnet er så lille, men alternativt, så et professionelt stort billede af dem og den lille ny, som du og de kan hænge op derhjemme. Det vil varme deres hjerte at et rigtig godt billede er blevet foreviget og til skue for andre.

Det er mit bud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.