Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er min test positiv?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej, desværre ikke. Jeg gætter på, at du tester tidligt.
Lige da jeg så den først tænkte jeg nej, men kan da faktisk godt ane noget test igen i morgen eller i overmorgen og se om der dukker lidt mere op. Krydser fingre! Du må lige give en Update.
Jeg kan godt ane noget, men jeg synes det ligner en skygge. Er billedet taget indenfor tid?
Savanna skriver: Nej, desværre ikke. Jeg gætter på, at du tester tidligt.
Ja jeg tester to dage før forventede mens
Anonym skriver: Jeg kan godt ane noget, men jeg synes det ligner en skygge. Er billedet taget indenfor tid?
Ja det viste sig ved de 3 minutter der var gået. Men ved ikke om der ren faktisk er en streg eller om jeg bare synes det ligner.
123321 skriver: Lige da jeg så den først tænkte jeg nej, men kan da faktisk godt ane noget test igen i morgen eller i overmorgen og se om der dukker lidt mere op. Krydser fingre! Du må lige give en Update.
Hvis der er farve i så er den god nok
Jeg kunne med det samme se noget/Ane noget. Vent til den dag du forventer mens og hvis ikke din mens dukker op, så test igen. Så burdte den blive tydeligere hvis du er gravid. Giv gerne et Update om 2 dage.
Nu er stregen tydligere. Så den er nok positiv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128