Det kan være at jeg har misforstået eller blandet noget sammen. Men i din tråd på min-mave skriver du så at du ift. sidste menstruations første dag er 16+1 på dagen for din nakkefoldsskanning så tror jeg der er gået noget galt i henvisningen fra lægen til sygehuset. For når de fastlægger din tid til nakkefoldsskanningen gøres det netop ud fra sidste menstruations første dag. Så jeg ville kontakte dem igen og fortælle at du muligvis er meget længere henne og hvis det stadig ikke nytter noget ville jeg kontakte min egen læge og få ham/hende til at kontakte dem. Og hvis de stadigvæk ikke mener at din tid skal rykkes ville jeg betale mig fra det i det private. Men forstår ikke rigtig hvorfor den ligger så sent til at starte med?
(En lille opklarende information pga. din tråd på min mave hvor du kalder skanningen for MD-skanning: Misdannelsesskanningen ligger omkring uge 18-20 og kaldes også gennemskanning eller 2. Trimesterskanning, men er en helt anden skanning end nakkefoldskanningen i 1. trimester)
Anmeld
Citér