Sommerferie i Harzen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.212 visninger
1 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. januar 2023

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut

Hej med jer.

Vi overvejer at tage til Harzen på sommerferie. Vi har tre børn på 8, 5 og halvandet år.

Er der nogen, der har været der, som kan fortælle lidt om det? Er det børnevenligt? Hvad kan man opleve som børnefamilie? Hvor skal man bo? Osv

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2023

Anonym

Hejsa

Jeg kender ikke Harzen i sommerferien. Jeg har været der i vinterferien hvert år, hele min barndom.

Jeg har været der en enkel gang efter jeg selv fik børn og havde faktisk en sygeligt trang til at kommer derned igen i år, i vinterferien, men det har ikke lige kunne passe ind.

Vi har altid boet på et hotel der hedder Panoramic(to hoteller der er bygget sammen) i Bad Lauterberg. Det har været et udemærket hotel, hvor det er små lejligheder, så man selv har mulighed for at lave lidt morgenmad/aftensmad eller hvad man nu vil. Der er også en familierestaurant på hotellet, lidt badehalløj for både børn og voksne og lidt aktiviteter. 

Byen er lille, men hyggelig. Men der er mange udflugtsteder som er skønne og hyggelige. 

Nu er det som skrevet, en del år siden jeg har været der, så ting kan jo selvfølgelig være lavet om.

Hotellet Ahorn der ligger i Braunlage har jeg hørt godt om, fra nogle af vores venner. 

Men Harzen er hyggelig. Jeg elskede det også som barn, men det var selvfølgelig vinter og der var masser af sne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.