Tegn på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
6 svar
1 synes godt om
22. januar 2023

Anonym trådstarter

Hvornår startede jeres tegn på graviditet?

Kvalme, lugte følsomhed, ømme bryster osv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2023

Darling

3+4 da jeg testede positiv, jeg fik aldrig andre symptomer end ømme bryster og træthed 

Anmeld Citér

22. januar 2023

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021

Da jeg var 11 uger henne kom lidt træthed

Anmeld Citér

22. januar 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Aldrig :-)

Anmeld Citér

22. januar 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Den første fra dagen efter ægløsning hvor jeg ikke var i tvivl om at det var lykkes.. fik et kæmpe niv i den ene side og så en pletblødning.. og så kom kvalmen dagen efter..

den anden er jeg faktisk i tvivl om hvor længe jeg gik med det hele før jeg testede positiv og vi opdagede at jeg var gravid og 9 uger henne.. men havde i hvert fald haft gener i 4 uger før der..

den tredje var jeg 2 uger henne da jeg begyndte at kunne smage og lugte anderledes...

Anmeld Citér

23. januar 2023

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

1. gang havde jeg virkelig ømme brystvorter 4-5 dage før forventet mens. Omkring forventet mens kom oppustethed og umiddelbart efter træthed. 

2. gang var jeg ikke i tvivl om at jeg var gravid. Jeg havde bare en følelse af at jeg var og så var jeg enormt træt nogle dage før mens, som varede ved temmelig længe.

3. gang havde jeg ingen symptomer før. Omkring uge 6 ramte trætheden mig virkelig slemt og omkring uge 8 fik jeg heftige smerter i bækkenet som udviklede sig til meget tidlig bækkenløsning.

Men ellers har jeg haft lidt kvalme on/off i starten af alle graviditeter, men har ikke lidt af slemme opkastninger, som nogen gør. 
De sidste bare måneder har dog fået for meget mavesyre/baby har presset på organerne, så jeg kom til at kaste op. 

Anmeld Citér

23. januar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Aldrig eneste tegn jeg havde var udebleven menstruation og voksende mave da jeg ventede min søn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.