Nogen der har prøvet dette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2023

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder. 

Jeg havde sex med min kæreste en del gange d. 13 januar, han trak sig ud, men vi er begge enige om at skulle det ske så er vi glade alligevel. Min æl var d. 13 januar og ja vi havde en hel del sex hele weekenden. 

Omkring d. 17 begynder en meget lille kvalme, tænker ikke videre over den da jeg var meget stresset og under en del præs (private ting) den er så blevet ved og blevet udvidet med konstant kvalme, jag i underlivet. Omkring d. 19 begyndte mine bryster at føles tunge og kan ikke røre mine brystvorter uden ubehag. Da min kæreste kom igår der kunne jeg virkelig lugte ham (altså hans arbejde, han arbejder med køer) selvom han havde været i bad og vasket finger en million gange (kan normalt ikke lugte det på ham) vi havde selvfølgelig sex både i går og imorges. Og idag har jeg virkelig hovedpine og vil bare gerne sove. Og er oppustet (dog kan dette være grundet at mens skal komme d. 28 ca.)

Igår tog jeg så en g test bare for at stille hoved til ro men den var negativ. Så havde jeg jo læste både herinde og andre steder med æl test at de ville vise positive hvis der er en graviditet, den er dog også negativ. Ville kun være 3+1 henne hvis der skulle være noget  jeg testede positiv med min søn 3+1 dengang. men alt er 100 % negativ. 

Mine symptomer fortsætter og især ømhed i bryster og kvalme er stræk. 

Nogen herinde der har prøvet noget ligende så tidligt og stod med negative test, men faktisk var gravid ? Både min kæreste og jeg er lidt spændte på om det faktisk kan være sket allerede nu, især efter hvordan jeg har haft det hele dagen. Hvis det viser sig jeg ikke er så er vi ok med det. 

Håber nogen har prøvet det samme og så stod med positiv test til sidst ❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder. 

Jeg havde sex med min kæreste en del gange d. 13 januar, han trak sig ud, men vi er begge enige om at skulle det ske så er vi glade alligevel. Min æl var d. 13 januar og ja vi havde en hel del sex hele weekenden. 

Omkring d. 17 begynder en meget lille kvalme, tænker ikke videre over den da jeg var meget stresset og under en del præs (private ting) den er så blevet ved og blevet udvidet med konstant kvalme, jag i underlivet. Omkring d. 19 begyndte mine bryster at føles tunge og kan ikke røre mine brystvorter uden ubehag. Da min kæreste kom igår der kunne jeg virkelig lugte ham (altså hans arbejde, han arbejder med køer) selvom han havde været i bad og vasket finger en million gange (kan normalt ikke lugte det på ham) vi havde selvfølgelig sex både i går og imorges. Og idag har jeg virkelig hovedpine og vil bare gerne sove. Og er oppustet (dog kan dette være grundet at mens skal komme d. 28 ca.)

Igår tog jeg så en g test bare for at stille hoved til ro men den var negativ. Så havde jeg jo læste både herinde og andre steder med æl test at de ville vise positive hvis der er en graviditet, den er dog også negativ. Ville kun være 3+1 henne hvis der skulle være noget  jeg testede positiv med min søn 3+1 dengang. men alt er 100 % negativ. 

Mine symptomer fortsætter og især ømhed i bryster og kvalme er stræk. 

Nogen herinde der har prøvet noget ligende så tidligt og stod med negative test, men faktisk var gravid ? Både min kæreste og jeg er lidt spændte på om det faktisk kan være sket allerede nu, især efter hvordan jeg har haft det hele dagen. Hvis det viser sig jeg ikke er så er vi ok med det. 

Håber nogen har prøvet det samme og så stod med positiv test til sidst ❤️

Troede ikke det var muligt at have symptomer så tidligt? Altså 4 dage efter ægløsning (13 - 17 januar). Der er man vel ikke teknisk set gravid?

Anmeld Citér

21. januar 2023

Anonym

4 dage efter er ikke muligt, det har nok været på grund af ægløsning du har haft det sådan. Det er i hvert fald ikke pga graviditet for det har ægget ikke engang sat sig fast.

Vent en 4 dages tid og test igen, det kan godt være graviditet men det kan også være indbildning eller 100 andre ting

Anmeld Citér

21. januar 2023

123321

Profilbillede for 123321

Det kan vidst ikke have en sammenhæng til en graviditet tænker jeg så tidligt. Men derfor kan det jo stadig godt vise sig at du er gravid. Stress kan sagtens også give kvalme, så kan jo også været i den sammenhæng. Krydser dog fingre for graviditet, da det lyder lidt som at du ønsker det ��

Anmeld Citér

21. januar 2023

Anonym

Med mit første barn havde jeg voldsomt ondt i brysterne et par dage (2-3 dage, husker ikke præcist) før jeg testede positivt. Dér var jeg 3+4. Jeg testede kun fordi det gjorde så ondt, og ikke fordi vi planlagde baby lige dér. Den var MEGET svag positiv 3+4, men blev siddende og er nu et skolebarn Så… derfor kan der godt være noget der men at du ikke kan teste endnu. Der er ikke andet for end at vente et par dage og teste igen

Anmeld Citér

21. januar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

4 dage efter er ikke muligt, det har nok været på grund af ægløsning du har haft det sådan. Det er i hvert fald ikke pga graviditet for det har ægget ikke engang sat sig fast.

Vent en 4 dages tid og test igen, det kan godt være graviditet men det kan også være indbildning eller 100 andre ting

Har aldrig kvalme iflm æl. 

Ville være overrasket hvis det er indbildning da vi slet ikke prøver at blive gravide endnu, så det er ikke et brændende ønske, da vi har 4 børn i forvejen. 

Anmeld Citér

21. januar 2023

Anonym trådstarter

123321 skriver:

Det kan vidst ikke have en sammenhæng til en graviditet tænker jeg så tidligt. Men derfor kan det jo stadig godt vise sig at du er gravid. Stress kan sagtens også give kvalme, så kan jo også været i den sammenhæng. Krydser dog fingre for graviditet, da det lyder lidt som at du ønsker det ��

Tænker kvalmen den tirsdag har været grundet det jeg lige gik igennem de dage der. Dog er jeg ikke der mere. 

Efter jeg fortalte min kæreste om hvordan jeg havde det her i morges så håber vi begge helt bestemt. 

Vi var inde og kigge idag på nettet, og der stod der at ømme bryster, tissetræng og kvalme er meget normalt allerede nu. Havde også meget hurtigt kvalme med min søn dengang, det var ulideligt fra et par dage efter jeg var blevet insemineret. Men ja tiden må vise, som sagt er der ikke noget denne gang så ser vi om vi vil prøve eller bare sige pyt pyt. ❤️

Anmeld Citér

21. januar 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Med den første tested jeg først positiv efter 5+5..

Den mellemste troede jeg det var stress så der testede jeg først sent og var 9 uger henne da jeg blev scannet hos gyn for at finde ud af hvor langt jeg var henne...

den tredje testede jeg positiv 3+2 og jeg havde symptomer men forventede ikke den var positiv da vi havdre brugt samme metode som jer samt holdt styr på "sikre" perioder da jeg kunne mærke ægløsning..

alle 3 drenge er i dag hhv 11, 4 og 2 år...

Anmeld Citér

24. januar 2023

Cherry_

Jeg fik symptomer nærmeste lige efter ægget havde sat sig fast �� Testede positivt både derhjemme og ved lægen før jeg var i uge 4. Så du kan sagtnes være gravid  

Prøv en Valmed test  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.