Hej skønne kvinder.
Jeg havde sex med min kæreste en del gange d. 13 januar, han trak sig ud, men vi er begge enige om at skulle det ske så er vi glade alligevel. Min æl var d. 13 januar og ja vi havde en hel del sex hele weekenden.
Omkring d. 17 begynder en meget lille kvalme, tænker ikke videre over den da jeg var meget stresset og under en del præs (private ting) den er så blevet ved og blevet udvidet med konstant kvalme, jag i underlivet. Omkring d. 19 begyndte mine bryster at føles tunge og kan ikke røre mine brystvorter uden ubehag. Da min kæreste kom igår der kunne jeg virkelig lugte ham (altså hans arbejde, han arbejder med køer) selvom han havde været i bad og vasket finger en million gange (kan normalt ikke lugte det på ham) vi havde selvfølgelig sex både i går og imorges. Og idag har jeg virkelig hovedpine og vil bare gerne sove. Og er oppustet (dog kan dette være grundet at mens skal komme d. 28 ca.)
Igår tog jeg så en g test bare for at stille hoved til ro men den var negativ. Så havde jeg jo læste både herinde og andre steder med æl test at de ville vise positive hvis der er en graviditet, den er dog også negativ. Ville kun være 3+1 henne hvis der skulle være noget jeg testede positiv med min søn 3+1 dengang. men alt er 100 % negativ.
Mine symptomer fortsætter og især ømhed i bryster og kvalme er stræk.
Nogen herinde der har prøvet noget ligende så tidligt og stod med negative test, men faktisk var gravid ? Både min kæreste og jeg er lidt spændte på om det faktisk kan være sket allerede nu, især efter hvordan jeg har haft det hele dagen. Hvis det viser sig jeg ikke er så er vi ok med det.
Håber nogen har prøvet det samme og så stod med positiv test til sidst ❤️
Anmeld
Citér