Den knuste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.725 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. januar 2023

Anonym trådstarter

Fredag den 13. Januar fik jeg den værst tænkelige besked til scanning.. mine to elskede piger var ramt af tvilling til tvilling transfusion syndrom og desværre overlevede de ikke, da det var sket meget hurtigt.. mandag den 17. Januar blev de født naturligt og jeg er selvfølgelig knust.. fik set dem og taget en smuk afsked med pigerne.. der blev holdt en ceremoni med præst, lys osv.. den dag ville jeg havde været 18+0..

De vil altid blive husket og fejret på deres fødselsdag..

Måske upassende.. men jer der har stået med en sen spontan abort og er blevet gravide igen.. hvor hurtigt gik det? 

Herhjemme er vi enige om at der skal en lille en til verdenen.. tænker mere hvor mange har oplevet succes i første eller anden cyklus? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2023

Optimom

Profilbillede for Optimom

Hvor frygteligt trist. Håber I kommer godt videre fra den svære situation.

Da jeg mistede i uge 12, blev mit hcg-niveau målt i noget tid efter. Det tog godt 2 måneder inden det var faldet og jeg fik ægløsning og derefter menstruationen igen. Jeg blev gravid i anden cyklus. Generelt viser forskning at man har lidt lettere ved at blive gravid igen efter et tab. Krydser fingre for at det også lykkes for jer.

Anmeld Citér

20. januar 2023

Meyer

Profilbillede for Meyer

Det gør mig ondt, at I har mistet jeres piger 

Anmeld Citér

20. januar 2023

Anonym trådstarter

Optimom skriver:

Hvor frygteligt trist. Håber I kommer godt videre fra den svære situation.

Da jeg mistede i uge 12, blev mit hcg-niveau målt i noget tid efter. Det tog godt 2 måneder inden det var faldet og jeg fik ægløsning og derefter menstruationen igen. Jeg blev gravid i anden cyklus. Generelt viser forskning at man har lidt lettere ved at blive gravid igen efter et tab. Krydser fingre for at det også lykkes for jer.

Tusind tak. Ja håber Oz det lykkes.. 

Anmeld Citér

20. januar 2023

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Det gør mig ondt, at I har mistet jeres piger 

Tusind tak, ja det er en hård omgang at skulle igennem.. og alt det der gik galt under fødslen, gjorde det bestemt ikk nemmere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.