Støttegruppe efter 1. eller 2. graviditetstab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2023

Minblink

Kære alle

Jeg har netop gennemgået en ufrivillig spontan abort. Jeg var i uge 12 og skulle have været til NF scanning i denne uge. 

Siden vi begyndte at prøve at få et barn for lidt under et år siden, har jeg også oplevet mindst en biokemisk graviditet, som sundhedsvæsnet ikke regner med som tab. 

Jeg har ledt og ledt efter en støtte eller netværksgruppe for andre i en lignende situation. Allerhelst ville jeg gerne mødes med folk fysisk. Jeg bor i København og har ingen levende børn.

Er der nogen her, der kender til grupper for folk, der indtil videre “kun” har mistet en eller to gange? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2023

Pb18

Stort kram herfra! 

Tag kontakt til forældre og sorg - de er for alle der har mistet uanset, hvor langt man var henne. Det er en fantastisk forening og de har forskellige tilbud og kan vejlede om der er nogle, der kunne passe til dig.

Jeg ved at et vennepar derudover fik hjælp af foreningen ufrivilligt barnløse efter at have mistet to gange før uge 8. De var dog i fertilitetsbehandling og jeg ved ikke om det gør en forskel ift målgruppe.

Jeg håber at du finder den rette støtte, det er hårdt at miste

Anmeld Citér

20. januar 2023

Minblink

Pb18 skriver:

Stort kram herfra! 

Tag kontakt til forældre og sorg - de er for alle der har mistet uanset, hvor langt man var henne. Det er en fantastisk forening og de har forskellige tilbud og kan vejlede om der er nogle, der kunne passe til dig.

Jeg ved at et vennepar derudover fik hjælp af foreningen ufrivilligt barnløse efter at have mistet to gange før uge 8. De var dog i fertilitetsbehandling og jeg ved ikke om det gør en forskel ift målgruppe.

Jeg håber at du finder den rette støtte, det er hårdt at miste

Tusind, tusind tak for dit svar!

Jeg tager kontakt til dem med det samme. Jeg har følt mig meget alene i det her forløb, da jeg ikke har nogen tætte venner, som har mistet. 

Anmeld Citér

20. januar 2023

TempusFugit

Tjek eventuel "Patientforeningen Fertilitet & Tab".
De har en aktivitet kalender som du eventuel kan tjekke: https://fertilitetogtab.dk/aktivitetskalender/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.