Omsorgsgiver skriver:
Vi er helt på var bund herhjemme med hvad vi skal give vores dreng der bliver 8 år her d. 1 februar
Det er dælme svært denne her gang! Og julen har jo ikke gjort det nemmere!
Så kom gerne med alle jeres ideer inden jeg får stress over, at vi ikke har fået købt 1 eneste gave til ham enndu 

vi har det på samme måde hver eneste fødselsdag og jul med alle 3 drenge..
det har hjulpet os at prøve at se på hvad fanger lige nu og så simpelthen tage til en af de kæmpestore BR der før var Toys R Us og så bare bruge 2-3 timer på at kigge og snakke..
selvom ham på 11 havde sagt at han ikke rigtig ønskede sig andet end spil til computeren så fandt vi alligevel noget til ham da han er vild med spillet Among Us og der var en plastikfigur som kunne lyse i mørket..
så hvad laver han når han er hjemme???
hvilke spil fanger ham på computeren???
har han interesse i Lego? eller synes han det er spændende med naturprojekter???
har I en have?, en altan?
Mine bedste ideer udfra mine egne drenge er:
Lego- specielt Minecraft har hittet i en del år
Spil på computeren/Tablet til de 2 små
Oplevelser- Biograftur med kun mor/far, svømmehal med kun mor/far
Fjernstyret biltur- hvor min mand tager ham og vores kammerat med i en kæmpestor skov og så er de væk hele dagen fra ca. 8.30-15.30 og bare hygger sammen i roligt tempo med madpakker der spises i mens de skifter batteri og går bilerne igennem..
Hyggedag-en dag hvor man får lov til at vælge ALT lige fra hvad man vil have at spise til alle måltider og til om der skal ses film eller spilles spil eller bare på legepladsen...
det var lige det jeg kunne finde på hvis ikke vi skal drukne i mere legetøj herhjemme...