godmorgen med jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2008

Loggidut

jeg glemte helt at opdatere på min personlige gyser med dpóladsen igår...jeg ringede til pladsanvisningen, og snakkede meget pænt med dem...og hun kunne jo godt forstå mit dilemma...men som loven forskriver skal hun beskikke mig en plads, og det var lige der hun havde en ledig en!
hun skrev os selfølgelig op til endnu en plads, og grinede lidt, for som hun selv sagde, så var det jo helt hul i hovedet med den plads hun havde givet mig :P

så jeg kunne kun sige til hende, at vi havde lidt ekstra tid at løbe på, og derfor gerne ville vente på noget bedre.

så thums up til kommunen, de er sgu meget flinke alligevel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2008

ivfmarie

Godmorgen Loggs

Jamen det var da bare godt med pladsanvisningen.
Jeg tror egentlig ikke at folk fra kommunen (og andre offentlige instanser) er sure løg fra naturens side - jeg er bange for at det er noget vi som tvære brokkehoveder gør dem til... (?)
Jeg ved da godt at du og jeg - og alle andre her selvfølgelig ;) - er flinke og rare. Meeen der findes sku nogen egoistiske forældre/mennesker der ikke kan tale pænt og vise lidt medmenneskelighed, og så kan jeg aktså godt forstå at de stakkels "telefondamer" har paraderne oppe. Kan du følge mig?
Så jeg tænker at "din" stakkels kommunedame har været lettet over at du har fortalt hende pænt og høfligt at jeres plads var lidt "sjovt" lokaliseret :D

Jeg håber at pladsanviskningen når at finde et godt sted til jer!!

Marie - der har det bedste dp-sted ever!

Anmeld

15. april 2008

Nadi

Ej hvor dejligt!

Endelig en god historie om DP pladser, jeg må indrømme at jeg går og bliver mere og mere nervøs for om vi får en. Tror jeg ringer til pladsanvisningen idag og høre om de har fundet ud af mere end sidste gang jeg snakkede med dem. Der kunne hun nemlig ikke fortælle mig hvem vi ville få. Og jeg har nemlig en plan om at cykle i skole og herhjemme bliver det nok Dennis der bringer og mig der henter, så gider jeg dæleme ikke til at cykle flere 1000 km for at hente Oliver. Det har jeg da slet ikke kondi til!!

Men super hvis I får en bedre plads, som det lyder til.

-Nadia

Anmeld

15. april 2008

Marco2

Nå, det er da godt at der er nogle gode historier om pladsanvisningen.
Ringede i morges til dem for at høre nyt og de kan stadig ikke sige noget.
...og vi har altså søgt om en plads til den 1. feb...I ÅR!!!!!!!

Den inst hvor vi står lavest på ventelisten (nr. 4) tager børn ind igen til efteråret....
Vi ligger nr 14 til en anden inst, men de har kun plads til 12 børn, så der kommer vi sgu da aldrig ind....

Den kære dame siger sp: Jamen du har jo ret til en del orlov endnu, så der er god tid.....
Det er der da ikke noget der hedder når man er selvstændig!!!!!! Men som om at det var fuldstændigt ligegyldigt at vi har søgt til 1. feb. så længe der er orlov at tage af.... Det pisser mig så voldsomt af!!

AG - som vist lige kom af med lidt galde der

Anmeld

15. april 2008

linemus

Jamen hvad med pasningsgaranti, AG? Har I ikke det? Eller vil det så være et sted I ikke vil have hende hen? Det lyder godt nok rigtig træls. Knus Line - med 38.2 i feber :'(

Anmeld

15. april 2008

Marco2

linemus skriver:

Jamen hvad med pasningsgaranti, AG? Har I ikke det? Eller vil det så være et sted I ikke vil have hende hen?

Hej Line.

Det er jo det groteske ved det hele. Vi har søgt garantiplads pr. 1. feb men intet sker der!! Så jo, vi har pasningsgaranti, hvad det så end betyder??? Jeg troede det betød at man havde garanti for at kunne få passet sit barn, men det gør det åbenbart ikke.... Men vi står stadig nr 34 i køen til garantipladsen.... Det er til at blive skør af at man ikke ved noget som helst om hvornår man kan få sit barn passet så man kan komme på arbejde

Trælst at du er syg..øv... her er vi heldigvis ved at være ovenpå igen. Og Emily er begyndt at spise

AG

Anmeld

15. april 2008

Loggidut

nej nej AG den går sgu ikke!

nu har du jo sagt at hun er begyndt at spise...jeg mener her i offentlig rum, og du ved godt hvad det betyder...ik!

Anmeld

15. april 2008

Marco2

Loggidut skriver:

nu har du jo sagt at hun er begyndt at spise...jeg mener her i offentlig rum, og du ved godt hvad det betyder...ik!

Hvorfor tror du at jeg ikke har nævnt før, at det går rigtigt godt med hende.....

Ved jo at det rammer mig så hårdt tilbage.... shit. Men nu har det kørt super længe så jeg har nu overskud til hvis det begynder at gå skidt. Men summasumarum er at hun er begyndt at spise, sove og lege så godt. Dagene er så gode. Kan faktisk slet ikke huske hvornår jeg sidst har hørt hende græde. Så det er bare dejligt. Jeg ammer heller ikke ret meget mere, fordi hun spiser så godt. Og når hun virkelig har spist igennem om aftenen sover hun bare så godt om natten. I nat ammede jeg først 5.45 og det var kun i håbet om at hun så ville sove lidt mere. Ellers var jeg stået op og havde givet hende morgenmad. Og hun sover igen på hende seget værelse i sin seng. Så hun er ikke længere til salg. Hendes moppar er så meget "in låååve" i hende igen. Dejlige unge.

Og nu er det skrevet...så må jeg se hvad der sker.

AG - med så meget overskud!!

Anmeld

15. april 2008

Loggidut

hæ hæ...du emmer af overskud....såååå fedt, og self. krydsede fingere som altid fra mig af8D

Anmeld

16. april 2008

linemus

Marco2 skriver:

Loggidut skriver:

Hvorfor tror du at jeg ikke har nævnt før, at det går rigtigt godt med hende.....

Ved jo at det rammer mig så hårdt tilbage.... shit. Men nu har det kørt super længe så jeg har nu overskud til hvis det begynder at gå skidt. Men summasumarum er at hun er begyndt at spise, sove og lege så godt. Dagene er så gode. Kan faktisk slet ikke huske hvornår jeg sidst har hørt hende græde. Så det er bare dejligt. Jeg ammer heller ikke ret meget mere, fordi hun spiser så godt. Og når hun virkelig har spist igennem om aftenen sover hun bare så godt om natten. I nat ammede jeg først 5.45 og det var kun i håbet om at hun så ville sove lidt mere. Ellers var jeg stået op og havde givet hende morgenmad. Og hun sover igen på hende seget værelse i sin seng. Så hun er ikke længere til salg. Hendes moppar er så meget "in låååve" i hende igen. Dejlige unge.

Og nu er det skrevet...så må jeg se hvad der sker.

AG - med så meget overskud!! http://www.langkawi.dk/midis/147.gif

Aj, hvor skønt at du har fået din glade lille pige igen. Super at høre ;)

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.