Ægløsning og menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2023

Anonym trådstarter

Jeg har en cyklus på omkring 29 dage, og den er helt præcis med hvornår jeg får menstruation, dvs. Jeg har ikke udsving i min cyklus, den er altid ens. 

Nu spørger jeg derfor dumt, men jeg er i tvivl. fordi den altid er ens og jeg altid for menstruation på forventet tidspunkt, er man ægløsning så også præcis samme dag i måneden, fordi jeg får menstruation samme tid, eller kan ægløsningen ligge på forskellige dage?

Håber det giver mening

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2023

Anonym

Du er altid 2+0 ved ægløsning sø i princippet ja selvom du aldrig har oplevet udsving så kan du sagtens komme til det min cyklus er også stabil på 28 dage med ægløsning på slaget, jeg har oplevet 3 udsving på de 2 år vi prøvede

Anmeld Citér

18. januar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du er altid 2+0 ved ægløsning sø i princippet ja selvom du aldrig har oplevet udsving så kan du sagtens komme til det min cyklus er også stabil på 28 dage med ægløsning på slaget, jeg har oplevet 3 udsving på de 2 år vi prøvede

Ja man kan godt opleve udsving, men tænkte mere om jeg fx. Kan have ægløsning på dag 10 og næste måned på dag 15, og så stadig have menstruation til samme tid:-)? Eller om menstruationen derfor så kommer lidt senere? 

Jeg følte bare at jeg fik ægløsning før hvad jeg plejer (kan nemlig oftest mærke det). Men jeg fik menstruation på samme dag som jeg plejer

Anmeld Citér

18. januar 2023

Anonym

Så har du nok ikke haft ægløsning før, for det er din ægløsning som styrer din mens og du er altid 2+0 når den falder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.