Blødning 9+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2023

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg er i dag 9+0 og er tidligere blevet scannet hvor der er set hjerteblink og hørt hjertelyd. Jeg blev fulgt nøje med scanninger og HCG blodprøver i starten, da jeg havde lidt blødning i starten. Dette forsvandt igen og jeg blev afsluttet fordi alt så fint ud og udviklede sig som det skulle. 

Men tidligere i dag da jeg havde været på toilettet (nummer 2) , var der frisk blødning på papiret. Mere end i starten hvor jeg blev fulgt. Jeg gik derfor lidt i panik, men jeg har ingen smerter og der har ingen blødning været siden. Bør jeg være bekymret?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2023

Anonym98

Anonym skriver:

Hej,

Jeg er i dag 9+0 og er tidligere blevet scannet hvor der er set hjerteblink og hørt hjertelyd. Jeg blev fulgt nøje med scanninger og HCG blodprøver i starten, da jeg havde lidt blødning i starten. Dette forsvandt igen og jeg blev afsluttet fordi alt så fint ud og udviklede sig som det skulle. 

Men tidligere i dag da jeg havde været på toilettet (nummer 2) , var der frisk blødning på papiret. Mere end i starten hvor jeg blev fulgt. Jeg gik derfor lidt i panik, men jeg har ingen smerter og der har ingen blødning været siden. Bør jeg være bekymret?

Jeg oplevede det samme og ringede til lægen. Det var heldigvis ingenting, blot sarte slimhinder grundet graviditeten  så hvis du ikke har smerter og blødningen ikke fortsætter, så ville jeg ikke være nervøs. 

Anmeld Citér

18. januar 2023

Anonym

Det lyder som sarte slimhinder eller at du har presset lidt for hårdt under toiletbesøg.er du nervøs så er du jo altid velkommen til at betale dig til en tryghedsscanning

Anmeld Citér

18. januar 2023

Anonym

Det er svært for os at sige, du kan finde eksempler på succeshistorier og triste historier...

Mit bedste råd er at få en tryghedsscanning så du ikke skal gå og bekymre dig

Ønsker dig det bedste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.