Hvad er det for et dyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.387 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. januar 2023

Anonym trådstarter

Vi har købt kanin mad og bur af en anden for 6 måneder siden, maden fik vi med i en spand, og pludselig finder jeg disse dyr i vores lejlighed rundt omkring. Ikke mange/konstant men ofte. 

Vores kanin spiser så mad spanden i bund og der er mange dyr i den i bunden,først noget jeg kan se og opdager der.  så jeg tror de kommer derfra. 
spand er smidt ud nu.

men hvad er det for et dyr ? Det er mindre end en lillefinger negl. Har forsøgt at tage billede. 

hvad gør jeg ved dem? Fjerner self dem jeg finder

på billedet ses den på badeværelset på væggen på fliserne 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2023

B&J

Det er en snudebille jeg vil ringe til en skadedyr bekæmper men tror bare du skal tjekke alt også ris og pasta da de også kan finde vej der i alt med korn også rengøring og støvsug 

Anmeld Citér

16. januar 2023

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det er en snudebille jeg vil ringe til en skadedyr bekæmper men tror bare du skal tjekke alt også ris og pasta da de også kan finde vej der i alt med korn også rengøring og støvsug 

Okay, er de farlige ?

Anmeld Citér

16. januar 2023

B&J

Anonym skriver:

Okay, er de farlige ?

Nej bestemt ikke trælse ulækre og øv men ja det er det. Og de kan leve i skabene hvor der er ris pasta og korn fodder til dyr så alt skal tjekkes osv også se at få dem ud igen

Anmeld Citér

16. januar 2023

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej bestemt ikke trælse ulækre og øv men ja det er det. Og de kan leve i skabene hvor der er ris pasta og korn fodder til dyr så alt skal tjekkes osv også se at få dem ud igen

Tak for svar. Jeg vil gå alt igennem i morgen

Anmeld Citér

16. januar 2023

AnoMor

Jeg havde dem også engang. Jeg smed alt mel, pasta, havregryn og ja generelt tør produkter ud og købte nyt og satte i lukkede plastikbøtter. Også støvsugede jeg selvfølgelig alt. 
har ikke det dem siden

Anmeld Citér

17. januar 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg havde dem også engang. Jeg smed alt mel, pasta, havregryn og ja generelt tør produkter ud og købte nyt og satte i lukkede plastikbøtter. Også støvsugede jeg selvfølgelig alt. 
har ikke det dem siden

Tak det vil jeg gøre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.