Elsker virkelig min kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Det her er nok ikke en helt normal tråd, men har bare behov for at skrive det ned, ikke mindst for min egen skyld....

Min kæreste og jeg har den sidste stk tid været rigtig dumme til at glemme hinanden oveni familie liv, graviditet, bryllups planer, ny lejlighed osv osv.... Vi skændes, hakkede på hinanden og glemte alt om sex, eller bare nussen på sofaen til noget godt tv.... Jeg var begyndt at tænke på om det her overhovedet holdte, om vi virkelig elskede hinanden, eller om vi begge egentlig i bund og grund gik og tænkte at vi ville have det beder ´hver for sig.... Hvis ikke jeg var sur, så var manden, ellers også blev vi det begge to, også kørte den helt høje bølge derhjemme  Jeg har under min graviditet mistet alt lyst til sex, men har alligevel givet ham det i frygt for om han troede jeg ikke gad ham mere, trods det jeg flere gange har fortalt ham hvordan det hænger sammen, og han har fuld ud accepteret det.... Ej men seriøst, jeg har været helt derude hvor jeg ikke engang kunne glæde mig over min graviditet og vores kommende baby, fordi vi har glemt hinanden og det at være kærester...

Men så igår, tog mine forældre vores søn, og vi tog ud og spiste og gik til koncert med nogen venner.... Vi havde en smadder hyggelig aften, og da vi kom hjem i seng, blev der krammet mere end nogensinde før... Min kæreste sagde til mig at sådan en aften havde fået ham til at indse hvor heldig han i virkeligheden er, og hvor højt han elsker mig... Og sjovt nok havde jeg haft fuldstændig samme tanke hele aftenen. GUD HVOR MIN KÆRESTE ER DET SKØNNESTE!!!!

Vi snakkede om da vi mødes første gang, om de frække smser vi havde sendt til hinanden mens vi ikke boede sammen, og om at vi ikke engang ku se en film sammen, fordi det i stedet endte med sex. Og vores samtale fik lige det hele til at gå op for mig. Det er jo virkelig ham jeg elsker og ham jeg vil dele livet med, det er ikke uden grund brudekjolen er købt, og kirken "bestilt" Vi skal bare blive meget meget beder til at huske hinanden i dagligdagen...

Ved ikke helt hvor jeg ville hen med det her, men er sikker på der måske er nogen der kender det, og som også glemmer at være kærester midt i opvasken, vasketøj, børn osv osv...'

Kram fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

memuffin

sikke et super dejligt inlæg... vi kører også i den dagllige trummerum herhjemme... men jeg tror du har ret i at det er vigtigt at huske hinanden i det daglige

Anmeld

31. oktober 2009

JustAnotherName

Skønt indlæg.

Og du rammer sgu LIGE sømmet i brædtet.
Det er og har været lige sådan herhjemme. Og vi har netop haft snakken om, at vi faktisk savner hinanden - SOM KÆRESTER!

Snart skal Bianca på weekend hos min mor, og Celina bliver passet et par timer af faster, så manden og jeg kan komme ud og være lidt for os selv.

Vi glemmer lidt at forkæle hinanden.
Der er masser af kram og kys. Men der er flere praktiske opgaver og fyldte bleer.
Kærlighedslivet skal lige have et BOOST engang imellem. Det er sgu sundt!

Tak for et positivt indlæg, som jeg sagtens kan nikke genkende til!

Anmeld

31. oktober 2009

qp

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Det her er nok ikke en helt normal tråd, men har bare behov for at skrive det ned, ikke mindst for min egen skyld....

Min kæreste og jeg har den sidste stk tid været rigtig dumme til at glemme hinanden oveni familie liv, graviditet, bryllups planer, ny lejlighed osv osv.... Vi skændes, hakkede på hinanden og glemte alt om sex, eller bare nussen på sofaen til noget godt tv.... Jeg var begyndt at tænke på om det her overhovedet holdte, om vi virkelig elskede hinanden, eller om vi begge egentlig i bund og grund gik og tænkte at vi ville have det beder ´hver for sig.... Hvis ikke jeg var sur, så var manden, ellers også blev vi det begge to, også kørte den helt høje bølge derhjemme  Jeg har under min graviditet mistet alt lyst til sex, men har alligevel givet ham det i frygt for om han troede jeg ikke gad ham mere, trods det jeg flere gange har fortalt ham hvordan det hænger sammen, og han har fuld ud accepteret det.... Ej men seriøst, jeg har været helt derude hvor jeg ikke engang kunne glæde mig over min graviditet og vores kommende baby, fordi vi har glemt hinanden og det at være kærester...

Men så igår, tog mine forældre vores søn, og vi tog ud og spiste og gik til koncert med nogen venner.... Vi havde en smadder hyggelig aften, og da vi kom hjem i seng, blev der krammet mere end nogensinde før... Min kæreste sagde til mig at sådan en aften havde fået ham til at indse hvor heldig han i virkeligheden er, og hvor højt han elsker mig... Og sjovt nok havde jeg haft fuldstændig samme tanke hele aftenen. GUD HVOR MIN KÆRESTE ER DET SKØNNESTE!!!!

Vi snakkede om da vi mødes første gang, om de frække smser vi havde sendt til hinanden mens vi ikke boede sammen, og om at vi ikke engang ku se en film sammen, fordi det i stedet endte med sex. Og vores samtale fik lige det hele til at gå op for mig. Det er jo virkelig ham jeg elsker og ham jeg vil dele livet med, det er ikke uden grund brudekjolen er købt, og kirken "bestilt" Vi skal bare blive meget meget beder til at huske hinanden i dagligdagen...

Ved ikke helt hvor jeg ville hen med det her, men er sikker på der måske er nogen der kender det, og som også glemmer at være kærester midt i opvasken, vasketøj, børn osv osv...'

Kram fra Louise

Dejligt indlæg.... blir jo helt glaaaad  

Anmeld

1. november 2009

Ansemusen

Det var da et fantastisk dejligt indlæg at læse  Og meget livs- og kærlighedsbekræftende!! Tror rigtig mange kunne lære noget af det, når de tror de er ved at glide fra hinanden og bliver i tvivl om de elsker hinanden stadigvæk. Kender nogle som skændes meget og som ikke synes de elsker hinanden lige så meget som i starten. Tror muligvis de kunne genopleve tiden fra dengang og komme i tanke om at de faktisk stadig elsker hinanden men at et forhold altså skal plejes! Gnisten skal holdes i live, ellers bliver den til gløder og er svær at tænde igen og måske går den helt ud..

Herhjemme er kæresterierne også lagt lidt på hylden og mine hormoner gør mig vist lidt ekstra pernitten og nærtagende, så der bliver diskuteret mere. Heldigvis sjældent deciderede skænderier. Min sexlyst er helt og aldeles forsvundet! Dit indlæg får mig til at tænke over, at vi skal huske stadig at nusse og kysse mere end vi gør. Jeg vil ikke have sex når jeg direkte ikke har lyst, men nusse kan man og komplimenter skal man huske, det er jeg god til at glemme når den ene dag tager den anden!

Så tak for det louise  Og tillykke med jeres genfundne gnist

Anmeld

1. november 2009

Betina88

Så fik I det på plads ,.,. Og et dejligt indlæg at komme med ..

Anmeld

1. november 2009

frk andreasen

det er det samme herhjemme måske skulle vi også tage os en kæreste aftnen.. det er lang tid siden at vi har været ude at spise og i biffen..tak for indlægget det gav lige noget at tænke over..

kram tanja 20+0

Anmeld

1. november 2009

Lærke90

Sikke et dejligt indlæg at læse.

synes det er rigtig skønt at høre. Sådan perioder tror jeg vi alle mere eller mindre skal igennem, og vi må bare lærer at give os tid til hianden selvom hverdagen nogle gange er fyldt op med diverse.

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.