Bedste spacer til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.658 visninger
11 svar
1 synes godt om
15. januar 2023

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Vores yngste datter har astmatisk bronkitis, og vi bruger derfor spacer med både Airomir og Flixotide. Vi har indtil videre brugt AeroChamber Plus Flow-Vu, men vi synes, den ret hurtigt bliver løs i samlingen og derfor åbner sig under brug, hvis vi ikke sørger for at holde den samlet

Er der mon nogen, der kan anbefale en anden spacer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy

Vi bruger den du skriver om, og har gjort det i flere år og vi har ingen problemer med at den går op i samlingerne. Og 

Kan være I skal snakke med Apoteket om der kan være en fejl ved den.

Har I haft den længe?

Anmeld Citér

15. januar 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart
Jixy skriver:

Vi bruger den du skriver om, og har gjort det i flere år og vi har ingen problemer med at den går op i samlingerne. Og 

Kan være I skal snakke med Apoteket om der kan være en fejl ved den.

Har I haft den længe?

Samme her. Vi oplevede heller aldrig at det blev løs på den måde. Det kan godt være I har været uheldige og fået en fejlbehæftet model.

Anmeld Citér

15. januar 2023

Septemberbarn2018

Den første blev løs, inden der var gået et år, og så købte vi en ny i marts sidste år, og den er også løs nu Så hvad vi lige gør galt, ved jeg ikke, når I ikke har problemer med den. Bare dét at min datter drejer hovedet, så skilles den ad

Men jeg må lige prøve at tage fat dér, hvor vi har købt den sidste.

Anmeld Citér

15. januar 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy

Den første blev løs, inden der var gået et år, og så købte vi en ny i marts sidste år, og den er også løs nu Så hvad vi lige gør galt, ved jeg ikke, når I ikke har problemer med den. Bare dét at min datter drejer hovedet, så skilles den ad

Men jeg må lige prøve at tage fat dér, hvor vi har købt den sidste.

Ja, det virker godt nok mærkeligt og træls.

Får I den klikket ordentligt sammen når I samler den igen efter vask?

Anmeld Citér

15. januar 2023

Septemberbarn2018

Jixy skriver:

Ja, det virker godt nok mærkeligt og træls.

Får I den klikket ordentligt sammen når I samler den igen efter vask?

Det er mega træls! Lige nu er den samlet med gaffatape, og det virker i det mindste

Ja, det synes jeg, vi gør - jeg kan i hvert fald ikke se, hvordan den skulle kunne samles anderledes.

Anmeld Citér

16. januar 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Vi har heller ikke problemer med at de falder fra hinanden. Tænker også om den klikkes ordentlig sammen. Vores er lidt stram at få klikket sammen igen

Anmeld Citér

16. januar 2023

Septemberbarn2018

Ønskebaby1987 skriver:

Vi har heller ikke problemer med at de falder fra hinanden. Tænker også om den klikkes ordentlig sammen. Vores er lidt stram at få klikket sammen igen

Den bliver klikket ordentlig sammen, og det er først efter 8-9 mdr., at den bliver løs. Hvis vi ikke gjorde det rigtigt, tænker jeg, at vi ville have haft problemet fra starten.

Anmeld Citér

16. januar 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Har altid brugt den fra Philips (vidste ikk man ku få andre ). Den er dælme robust og vi er glade for den. 

Anmeld Citér

16. januar 2023

Septemberbarn2018

Minime2018 skriver:

Har altid brugt den fra Philips (vidste ikk man ku få andre ). Den er dælme robust og vi er glade for den. 

Er det mon den her og så med masken på?

https://www.med24.dk/medicin-og-medicare/anvendelsesomraader/luftvejssygdomme/optichamber-diamond-spacer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.