Ultralyd uden at kan finde noget omkring 5-6 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.538 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2023

Anonym trådstarter

Vi var igår forbi hospitalet efter en henvisning fra egen læge pga. brunligt udflåd og menstruation lignende smerter for 2 aftner siden. 

De kunne hverken finde blommesækken elller fosteret, suk

Jeg blev derfor sendt videre til blodprøvetagning for at få det bekræftet eller afkræftet om jeg har været gravid eller ej. Tallet ligger på 700+ så den er god nok - mine 10 hjemme tester viste rigtigt. 

Efter beregningen med sidste mens' 1. Dag burde jeg være ca. 6 + 0, men der var intet at se på ultralyden - foregik igennem skeden. 

Andre som har oplevet lignende og hvordan var jeres forløb og resultat? 

Jeg skal have taget en blodprøve igen på mandag, for at se om tallet er stigende eller faldende - før beslutning/planen for næste skridt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2023

Anonym trådstarter

Det skal lige siges at jeg selvfølgelig er informeret om at fostret måske ikke er der mere eller at der måske er tale om graviditet udenfor livmoderen

Anmeld Citér

14. januar 2023

Anonym

Det kan sagtens være en meget tidlig graviditet, men regner ud fra ægløsning og ikke udfra sidste mens så du kan være noget kortere henne end du tror. Jeg kender en som var to uger kortere henne fordi hun også regnede udfra fra sidste mens. Men det kan også være den sidder udenfor livmoderen når der intet er at se, jeg krydser fingre, dit hcg er nemlig lidt lavt hvis du skal være så langt henne

Anmeld Citér

14. januar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan sagtens være en meget tidlig graviditet, men regner ud fra ægløsning og ikke udfra sidste mens så du kan være noget kortere henne end du tror. Jeg kender en som var to uger kortere henne fordi hun også regnede udfra fra sidste mens. Men det kan også være den sidder udenfor livmoderen når der intet er at se, jeg krydser fingre, dit hcg er nemlig lidt lavt hvis du skal være så langt henne

Tallet er nemlig virkelig lavt i forhold til hvis jeg skulle være så langt henne. Nervøs, trist og føler at håbet ikke er noget som eksisterer. 

Symptomerne er også lidt stoppet igen - dog fortsæt ingen blødning. 

Desværre kan jeg nok ikke gør andet end at vente og se hvad der sker. 

Mange tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.