Missed abortion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2023

Anonym trådstarter

Jer der har haft en missed abortion, stoppede jetrs symptomer på det tidspunkt hvor fostret var gået til? 

Og hvor langt var i henne og hvor "gammelt" var fostret?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Jer der har haft en missed abortion, stoppede jetrs symptomer på det tidspunkt hvor fostret var gået til? 

Jeg havde en missed abortion i uge 12. Fostret gik til i uge 6 eller 7. Jeg havde ingen symptomer på graviditet overhovedet (havde jeg heller ikke da jeg et år senere igen blev gravid og fødte et rask barn) så i mit tilfælde var der intet at mærke. 

Anmeld Citér

13. januar 2023

Anonym

Jeg havde en MA i uge 9 foster gået til i uge 7 mine symptomer  forsvandt først da alt hcg var af kroppen. 

Anmeld Citér

13. januar 2023

Anonym

Nej symptomer stoppede ikke. Var 12 uger henne, da jeg åbenbart havde haft en foster, som stoppede udvikling/liv i uge 10.

Anmeld Citér

13. januar 2023

Anonym

Det er forskelligt. Den ene gang forsvandt symptomerne meget pludselig i uge 8+ på trods af meget højt hcg på omkring 90.000. Men jeg opdagede det først ved en “tidlig” scanning i uge 11+ fordi jeg tænkte at det alt nok var ok selvom min intuition sagde andet.  

Andet gang var i uge 6 hvor der intet hjerteblink var men symptomer blev kraftigere indtil ny scanning 1 uge for at bekræfte at der ikke var levedygtigt foster. 

Anmeld Citér

13. januar 2023

Linlin2022

Anonym skriver:

Nej.

Jeg opdagede det fordi jeg begyndte at bløde 12+ - forsteret var gået til i uge 7 eller 8.

Anmeld Citér

13. januar 2023

Linlin2022

Jeg har også oplevet at være til privat scanning 14+4 - lidt over en uge efter vellykket nf - hvor fosteret så var dødt. Der mærkede jeg heller ikke forskel

Anmeld Citér

13. januar 2023

123321

Profilbillede for 123321

Nærmede det heller ikke - 11. uge, men foster 8+. 

Hvorfor spørger du

Anmeld Citér

14. januar 2023

fehår

Jeg vidste det rent instinktivt, da jeg havde en missed abortion. Vågnede lørdag morgen 9+6, og noget var forkert. Hele graviditeten havde jeg haft en dårlig mavefornemmelse, men havde set hjerteblink to gange. Men den dag vidste jeg, at noget havde ændret sig. 

Jeg tog til privat scanning mandag, som bekræftede, at der ikke længere var liv. Målene passede med, at hjertet var stoppet med at slå om lørdagen.

Mine symptomer var så småt aftagende, men det er de i alle mine graviditeter omkring uge 9-10, så det kan også være derfor. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.