Min datter hørte os have sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.465 visninger
3 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. januar 2023

Anonym trådstarter

Og hun er 11 år og ved godt hvad sex er, så hun er jo ikke “dum”. Men jeg blev så forvirret og pinligt berørt at jeg sagde til hende da hun spurgte hvorfor jeg stønnede sådan at jeg måtte havde drømt. 
Men skal jeg bare være ærlig over for hende imorgen tidlig hvis hun spørger igen og sige at mor og far lige “hyggede” sig

Det er fandme svært at have sex med så store børn efterhånden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2023

Anonym

Ja selvfølgelig skal du være ærlig.

Sex er dejligt og naturligt,og en 11 årige er så stor,at de skal have lært bare en lille smule om bien og blomsten,da det i mange tilfælde,også er i den alder pigerne får lidt bryster,og menstruation.

Anmeld Citér

10. januar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Og hun er 11 år og ved godt hvad sex er, så hun er jo ikke “dum”. Men jeg blev så forvirret og pinligt berørt at jeg sagde til hende da hun spurgte hvorfor jeg stønnede sådan at jeg måtte havde drømt. 
Men skal jeg bare være ærlig over for hende imorgen tidlig hvis hun spørger igen og sige at mor og far lige “hyggede” sig

Det er fandme svært at have sex med så store børn efterhånden

Ja jeg synes da bare du skal sige det som det er. Hun ved jo godt hvad sex er.  

Anmeld Citér

10. januar 2023

Anonym

Jeg ville sige det som det var, hvis mine børn udtrykte at de havde hørt os. Jeg aner ikke om de har, men vi har altid været meget åbne og talt om krop og sex. De ældste er 14 og 12 og ved jo godt hvad sex er. 

Da de var yngre og vi talte om det kunne de sige ad og fnise og syntes det var pinligt eller ulækkert, men vi har altid talt om at det er en dejlig ting for par det elsker hinanden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.