Blødning med fin fosteraktivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. januar 2023

Emmaand

Hej. 
Jeg er 10+4 og har hele dagen blødt ret kraftigt. Har ikke smerter, men lidt murren. 
Jeg har været til skanning, som viste fin fosteraktivitet og alderssvarende størrelse. De kan ikke helt finde ud af hvorfor jeg bløder. 
Er der mon nogle, der har været igennem det samme og kan komme med et par beroligende ord?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2023

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg håber alt går godt med baby Jeg har ikke selv nogen erfaring med blødning og graviditet, men min mor blødte under alle hendes graviditeter, og det er kommet tre mennesker ud af. Nu ved jeg ikke hvor voldsomt hun blødte, men jeg har en fornemmelse af at det var meget og ved at hun blev holdt ekstra øje med. Ved ikke om du kan bruge mit skriv til noget, men håber da at det giver lidt ro at hører at blød ikke altid er = noget dårligt

Anmeld Citér

10. januar 2023

Emmaand

Tak for svar, Kis92! 
Jeg ved nemlig godt at blødning i graviditet ikke er lig med at noget er galt, men åh, hvor er det hårdt at mærke det på egen krop. 
Blødningen er heldigvis aftaget i løbet af i dag, og vi har en skanning i morgen, så vi krydser alt hvad vi har for at det bare var en engangsforestilling og at baby har det godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.