Lille Jørn - gyseren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. april 2008

Doktor Doolittle

spøger stadig i min hjerne. På torsdag er jeg nødt til at se fortsættelsen, med ansigtet halvvejs gemt i en pude. Jeg er da nødt til at se hvad der er sket med Jørn på de første 10 år. Jeg tænker på ham næsten dagligt.
Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

camillawp1982

Hej :)

Ja, jeg så lige et klip derfra. Desværre fik jeg ikke set den første udsendelse, så jeg har kun mine 10 år gamle erindringer fra dengang jeg så det første gang at bygge på. Hvilket irriterer mig meget, men jeg faldt desværre i søvn og fik ikke set den første gang i torsdags. Men en ting er Jørn, jeg synes det er værre med det nye barn Anni har fået. Hvordan kan samfundet forsvare at give hende en chance til, når det er gået så galt?

MVH Camilla

Anmeld

15. april 2008

SaNiNa

tror du kan finde ansnittet på www.tv2.dk

jeg skal osse bare se det...

Anmeld

15. april 2008

Pia.

Tina Holst Larsen skriver:

spøger stadig i min hjerne. På torsdag er jeg nødt til at se fortsættelsen, med ansigtet halvvejs gemt i en pude. Jeg er da nødt til at se hvad der er sket med Jørn på de første 10 år. Jeg tænker på ham næsten dagligt.
Knus Tina

Ja Tina, her spøger han også.... - jeg tænker meget på det program og håber så meget det bliver afsluttet med godt nyt om Jørn... - det jeg bare frygter det er Lille Mads (hendes barn nr.2) om han lider samme ulykkelige skæbne....

Men jeg skal helt sikkert se det... Ingen tvivl om det...

Knus Pia.

Anmeld

15. april 2008

Muffinmus

Ja, puha, at hørte at han faktisk HAR taget skade af den forsømmelse fra førældrene og kommunes side. DEt er da bre for skrækkeligt.
Og at nr 2 får lov til at få en chance..fair nok, hvis vi snakker 1 uge eller lign. Allerede der kan man jo se hvor det bærer hen. Og de skal da ikke ødelægge børns liv ved at tøve på den måde når det er SÅ åbenlyst at de ikke kan magte det.
Så håber nr 2 bliver fjernet rigtig hurtigt, eller burde dem der holder øje med det godt nok få meget røde øre. Især hvis det er det samme som med Jørn. Stakkels lille dreng.

Anmeld

15. april 2008

Tikki

Camilla WP skriver:

Ja, jeg så lige et klip derfra. Desværre fik jeg ikke set den første udsendelse, så jeg har kun mine 10 år gamle erindringer fra dengang jeg så det første gang at bygge på. Hvilket irriterer mig meget, men jeg faldt desværre i søvn og fik ikke set den første gang i torsdags. Men en ting er Jørn, jeg synes det er værre med det nye barn Anni har fået. Hvordan kan samfundet forsvare at give hende en chance til, når det er gået så galt?

MVH Camilla

Hmm..der er jo gået 10 år siden sidst og meget kan jo ændre sig og ske på 10 år. Jeg er klart tilhængere af, at man som menneske kan ændre sig og må have en chance til. Jeg er klar over det er menneskeliv vi taler om, men hvis man lægger mærke til det på filmen, så er Jørns mor faktisk meget kærlig overfor Jørn og prøver virkelig, men bliver meget påvirket af Jørns far, der forsvinder og fortæller faktisk, hun er bange for ham. Det gør hende ikke til en dårlig mor, men til en mor, der har brug for en del hjælp for at få opbygget en styrke til at kunne klare tingene selv. Måske har hun fået den hjælp i de 10 år og har nu den styrke, der skal til for at være mor.....hvem ved....Det får vi jo at se på torsdag. Men en chance mere til hende - det er helt ok fra mit synspunkt.

Anmeld

15. april 2008

SaNiNa

Jeanette skriver:

Camilla WP skriver:

MVH Camilla

Hmm..der er jo gået 10 år siden sidst og meget kan jo ændre sig og ske på 10 år. Jeg er klart tilhængere af, at man som menneske kan ændre sig og må have en chance til. Jeg er klar over det er menneskeliv vi taler om, men hvis man lægger mærke til det på filmen, så er Jørns mor faktisk meget kærlig overfor Jørn og prøver virkelig, men bliver meget påvirket af Jørns far, der forsvinder og fortæller faktisk, hun er bange for ham. Det gør hende ikke til en dårlig mor, men til en mor, der har brug for en del hjælp for at få opbygget en styrke til at kunne klare tingene selv. Måske har hun fået den hjælp i de 10 år og har nu den styrke, der skal til for at være mor.....hvem ved....Det får vi jo at se på torsdag. Men en chance mere til hende - det er helt ok fra mit synspunkt.

kan helt klart godt følge dig der kan virkelig ske meget på 10 (for 10 år siden var jeg 12) håber virkelig for jørns mor ikke er sammen med faderen mere for han var jeg ikke særlig vild med osse som du skrive at moderen var bange for faderen...

Håber inderligt at jørn har fået et rigtig godt liv nu...

Anmeld

15. april 2008

Minedrenge

Ja, jeg er også MEGET spændt på fortsættelsen og håber på det bedste for den lille Jørn.. Jeg så genudsendelsen i torsdags og den ramte endnu hårdere denne gang end sidst jeg så den hvor jeg ikke selv havde børn -Sikke en dejlig lille baby han var (L) Tårene stod ud af mig.. Stakkels lille fyr :'(

Anmeld

15. april 2008

Stumpen

Det er inden for de første tre mdr. der sker størst skade med de omsorgssvigtede børn, så der skal gribes hurtigt ind fra kommunes side....

Et eller andet sted er det måske fair at forældrene får en chance, men på den anden side, hvem er det der betaler prisen hvis ikke de magter opgaven???

Af hvad jeg har hørt er Jørns mor ikke sammen med faren mere.. Jeg så ikke programmet i torsdag, men så den for 10 år siden og igen for nogle år siden i undervisningsregi..
Qnus Anja..

Anmeld

15. april 2008

sbs78

puha har lige set reklamen for programmet på torsdag.
De siger at Jørn har taget skage. Og ang det nye barn, ja så gjore kommunen ikke noget i flere mdr. Jeg synes bare det er så synd for børenene.
Det bliver spændene at se programmet på torsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.