Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2023

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde som har været til scanning omkring 5+6? Er det bedre at vente lidt? 
problemet er det kun kan blive der ellers skal vi vente til 8+6, grundet arbejde osv for vores begges vedkommende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2023

Anonym

Hvis der er chance for du måske kan være et par dage længere henne du tror så ville jeg godt turde der, ellers ikke. Vi så hjerteblink 6+0 men nogen skal længere hen før de kan og er der ikke noget blink så skaber bare unødvendig bekymring

Anmeld Citér

7. januar 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg var til scanning før uge 6 man kunne se fostersækken og en lille prik. Jeg ville nok vente hvis jeg var dig. Også fordi at der er rigtig gode chancer hvis man ser hjerteblink efter uge 8

Anmeld Citér

7. januar 2023

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Jeg har regnet mine uger ud fra ægløsning, den eneste dag det kan være sket, og testede positiv 3+4 udfra egen beregning.

Min tanke var egentlig os at vente, os for at kunne se lidt mere på scanningen, men åh hvor er den tålmodighed ikke min stærke side

Anmeld Citér

7. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tak for jeres svar

Jeg har regnet mine uger ud fra ægløsning, den eneste dag det kan være sket, og testede positiv 3+4 udfra egen beregning.

Min tanke var egentlig os at vente, os for at kunne se lidt mere på scanningen, men åh hvor er den tålmodighed ikke min stærke side

Så ville jeg vente for en beregning kan du bare ikke altid bruge til noget

Anmeld Citér

7. januar 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Du kan godt tage en så tidlig scanning, hvis du bare gør dig klart at det ikke er sikkert at der er hjerteblink endnu, og at der ikke er nødvendigvis er noget galt. Men du kan se at graviditeten sidder rigtigt, og man kan måle på fostersæk og se blommesækken med evt et begyndende foster. 

Der sker meget på kort tid, og omkring uge 9-10 vil man se et foster der ligner en rigtig lille baby. Så du kan jo også bare tage af sted begge gange, det behøver jo ikke være enten eller

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.