Konfirmation - mad og diverse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.260 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2023

Anonym trådstarter

Hej skal på meget kort tid stable en konfirmation på benene, da vi forinden ikke troede, at det var et ønske  

Jeg søger i den forbindelse råd og ideer til, hvad man kan servere. Jeg kiggede før årsskiftet på mad udefra (buffet), dejlig nemt, man skal bare anrette samt varme nogle enkelte ting. Desværre er prisen steget med en, ja, måske 3-4000 kr. efter alt det her krig, prisstigninger osv. Jeg overvejer nu, om det er for dyrt, og om man kan gøre det smartere/billigere

Vi bliver en 25-26 stykker ca. 

Hvad serverede I, har I nogle gode råd, vi har heller ikke det største køkken, hvis man selv skulle lave alt (vi holder det hjemme)

på forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2023

Kastanje

Da vi holdt barnedåb stegte vi noget kød og bestilte salater af forskellige arter fra Det grønne køkken.

Anmeld Citér

4. januar 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kokken og jomfruen har buffet fra 122-189kr pr kuvert alt efter hvilken buffet man vælger. Det synes jeg ikke er voldsomt. 

jeg tror det er svært at gøre meget billigere selv + et kæmpe arbejde. 

Anmeld Citér

4. januar 2023

Linlin2022

Vi havde Pandekagebilen ude til min søns konfirmation i 2020. 
det vil min mellemste også have til sin om 2 år

Anmeld Citér

4. januar 2023

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg tror også det kan lade sig gøre at finde noget til en rimelig pris. Hvor jeg bor kunne man tidligere på året få en burger-bil ud - alt hvad folk kunne spise - til 149 pp. At købe selv er heller ikke nødvendigvis billigt, og så kan det være et kæmpe arbejde. Så hvis I vælger at gøre det selv, er det vel med at vælge ting der nemt kan laves på forhånd, så I ikke står med et kæmpe arbejde på selve dagen (læg lige opvask, oprydning mm til i beregningen).

Anmeld Citér

4. januar 2023

havudsigt

Profilbillede for havudsigt

Jeg har ofte lavet mad til omkring 25, da vores familie er stor. 
Jeg har et stort køkken, god fryse/køleplads og 2 ovne, hvilket gør hele arbejdet en del lettere. Man kan sagtens lave mad til 25 mennesker for 2000kr og man kan bruge 10,000 kr. det afhænger i den grad af hvordan menuen sammensættes. 

Ønsker i forret - hovedret - dessert? Og hvad tænker konfirmanden selv kunne være lækkert?

Anmeld Citér

4. januar 2023

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Hej skal på meget kort tid stable en konfirmation på benene, da vi forinden ikke troede, at det var et ønske  

Jeg søger i den forbindelse råd og ideer til, hvad man kan servere. Jeg kiggede før årsskiftet på mad udefra (buffet), dejlig nemt, man skal bare anrette samt varme nogle enkelte ting. Desværre er prisen steget med en, ja, måske 3-4000 kr. efter alt det her krig, prisstigninger osv. Jeg overvejer nu, om det er for dyrt, og om man kan gøre det smartere/billigere

Vi bliver en 25-26 stykker ca. 

Hvad serverede I, har I nogle gode råd, vi har heller ikke det største køkken, hvis man selv skulle lave alt (vi holder det hjemme)

på forhånd tak

Bilka har også noget catering/mad ud af huset til billige penge.

Hvad slags mad ønsker konfirmanden ? 

Anmeld Citér

4. januar 2023

Carina:-)

Vi fik sidst helstegt pattegris .

Det er nemt og ret billig mad til mange. 

Vi betalte os fra det hele- og skulle bare nyde maden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.