Falmer bugaboo i solen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.734 visninger
8 svar
4 synes godt om
4. januar 2023

Loubaby

Hej alle,

Vi overvejer at købe en bugaboo og ville høre om nogle af jer søde mødre herinde har den, og i såfald hvilken farve - og om den er falmet? Jeg elsker den helt sorte, men er lidt nervøs for at den bliver grim med tiden - og overvejer derfor den grå eller anden farve på kalechen. Hvad er jeres erfaringer? 

På forhånd tusind tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

De falmer ret meget. Bare kig på de brugte inde på facebook

Anmeld Citér

4. januar 2023

Loubaby

123nn skriver:

De falmer ret meget. Bare kig på de brugte inde på facebook

De jeg har set er egentlig pæne nok - derfor jeg blev i tvivl

Anmeld Citér

4. januar 2023

Soonmom

Vi har i turkis og er ikke falmet (den er fra 2016)

Anmeld Citér

4. januar 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Jeg synes heller ikke de andre farver var falmet når jeg kiggede, men kalechen på de sorte synes jrg så falmede ud.

Forresten en anden ting er at sort bliver varmt i solen

Anmeld Citér

5. januar 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Mest kalechen. Det andet får ikke lige så stærkt. Var meget glad for den men den duede ikk så længe da barnet voksede hurtigt så anbefaler at købe brugt 

Anmeld Citér

5. januar 2023

koeapabshicar

Vi havde en brun/grå meleret som er ret lys i det og den falmede så hurtigt og blev SÅ grim! Jeg fik alle mine penge tilbage

Anmeld Citér

5. januar 2023

Loubaby

koeapabshicar skriver:

Vi havde en brun/grå meleret som er ret lys i det og den falmede så hurtigt og blev SÅ grim! Jeg fik alle mine penge tilbage

Tusind tak for alle jeres svar, simpelthen så sødt af jer! Vi ender nok med at gå med en med lys kaleche, bare for ikke at skulle døje med det til vores sommerbarn, hvor vi forhåbentlig kommer til at være en masse udenfor! Tak 

Anmeld Citér

7. januar 2023

ThomasSA

Det er godt at vide, når man har købt sådan én. Vi har haft vores i brug i snart 4 måneder og ikke nogen ændring at se endnu synes jeg, men det er selvfølgelig heller ikke den tid på året med mest sol, som vi er i.

Thomas

https://digitaledyder.dk/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.