Indseminering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
4 svar
1 synes godt om
3. januar 2023

2 gang behandling

Andre der har erfaring hvad gælder indseminering uden hormoner eller andet? Hvordan det er scanner de imens

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2023

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg fik godt nok hormoner, clomid og ægløsningssprøjte. Men blev gravid i første forsøg. De scanner ikke imens, det er ret let at lægge "røret" op i livmoderen. 

Anmeld Citér

4. januar 2023

2 gang behandling

Frederikke80 skriver:

Jeg fik godt nok hormoner, clomid og ægløsningssprøjte. Men blev gravid i første forsøg. De scanner ikke imens, det er ret let at lægge "røret" op i livmoderen. 

Ok.så ved du ik hvordan det føles imens og efter når man ikke har gået hormoner eller ægløsningssprøjte

Anmeld Citér

4. januar 2023

Mariadle

Jeg kan se, at du ofte opretter tråde her og på et andet forum og tænker det skyldes, at du måske er meget usikker på hele forløbet. Det bedste du kan gøre er at kontakte dit behandlingssted og få en snak med dem, de vil hellere end gerne guide dig igennem. Der er ingen af os der kan svare på, hvordan det kommer til at føles for dig eller om og hvornår du skal tage hormoner, da det kan være meget individuelt. Held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

4. januar 2023

2 gang behandling

Mariadle skriver:

Jeg kan se, at du ofte opretter tråde her og på et andet forum og tænker det skyldes, at du måske er meget usikker på hele forløbet. Det bedste du kan gøre er at kontakte dit behandlingssted og få en snak med dem, de vil hellere end gerne guide dig igennem. Der er ingen af os der kan svare på, hvordan det kommer til at føles for dig eller om og hvornår du skal tage hormoner, da det kan være meget individuelt. Held og lykke med det hele.

Hej jeg spørg her for og høre andres erfaringer med hvad de oplever og jeg skal ikke have hormoner har jeg fået oplyst så det ved jeg så nu vil jeg blot høre hvad andre har af erfaringer om hvordan det er hvis andre heller ikke har fået det, det er jo kun folk her der kan svare på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.