Kvalme hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2023

Anonym trådstarter

Jer der har døjet med kvalme først i jeres graviditet, hvor langt har i henne da det stoppede eller blev bedre? 

Og har det været det samme i alle jeres graviditeter eller har de været forskelligt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2023

Anonym

Jeg har aldrig haft kvalme, men jeg kender flere som har haft det i alle 9 måneder og nogen kun i få uger. Det er så forskelligt

Anmeld Citér

3. januar 2023

Fnulle

Profilbillede for Fnulle

1. Graviditet: kvalme startede uge 6 og varede en uge.

2. Graviditet: kvalme startede i uge 6 og var med opkast den første uge hvorefter det blev bedre og forsvandt i uge 12.

Begge er drenge.

Anmeld Citér

3. januar 2023

Mortilto777

1. Graviditet: hyperemesis fra uge 6-14 (pige).

2. Graviditet: slem kvalme fra uge 5-7 og hyperemesis fra uge 7-10, derefter bedring, men stadig kvalme i et par uger efter (dreng).

Anmeld Citér

3. januar 2023

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jer der har døjet med kvalme først i jeres graviditet, hvor langt har i henne da det stoppede eller blev bedre? 

Og har det været det samme i alle jeres graviditeter eller har de været forskelligt?

I min første graviditet havde jeg måske en enkelt eftermiddag med kvalme, thats it.. 

Men med nr 2 startede det 3+5 og blev til massiv heldagskvalme. Det blev ved til omkring uge 15-16. Omkring 13. Uge blev det lidt mildere, men nogle dage var bare værre end andre. Så kom det tilbage senere i graviditeten og blev til fødslen. 

Anmeld Citér

3. januar 2023

Nana20

Jeg har hverken haft kvalme med min datter eller søn, men denne gang har jeg slem kvalme og opkast. Jeg er 8 uger henne men har hørt at 1 trimester er den værste i forhold til kvalme..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.