Hvordan man svarer hinanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
2 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg kan godt lide baby.dk.

For generelt er der faktisk en god stemning, meget hjælpsomhed og plads til at debattere. Som regel får de venlige svar upvotes og viser, at folk er enige i både indhold og tonefald. 

Så jeg bliver rigtig ærgerlig, når en tråd en sjælden gang bliver rigtig træls. Hvor man skal forsvare sig selv, sine følelser, valg eller holdninger uden det var meningen med opslaget. 

For at være rigtig kvinde-agtig:

Det er måden, det bliver sagt på

Så her kommer lige et lille 2023-ønske om, at vi holder fast i at være søde, sjove og totalt kloge, når nogen spørger, brokker sig eller bare har brug for luft. 

Godt nytår, folkens   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

Enig.

Har været på siden i over 10 år, og har altid syntes at det har været et godt sted, at få luftet sine tanker. Både de gode/glade, sine tvivl og sine bekymringer.

Dog har jeg i de sidste 2-3 uger tænkt, at der er kommet en del spydigt svar, eller hva man nu ka kalde det. Og ka også godt huske at det i perioder er sket før.

Heldigvis har vi nogen rigtig gode moderatorer her på siden, som er gode til at komme med en reminder om at holde den gode tone

Håber alle er kommet godt ind i det nye år vh Stine 

Anmeld Citér

1. januar 2023

B&J

Nemlig

Vi skal passe på hinanden fordi nogle er mere sårbare ind andre og baby. Dk er jo stedet hvor vi kan hjælpe hinanden og stå sammen og give hinanden en hjælpende hånd et luft kram når andre ikke kan eller berolige en eller komme med gode råd. Og self. Skal der være plads til ens mening men nogle gange skal man også passe på hvor hård den er

Godt nytår alle sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.