Anonym skriver:
Måske lidt pinligt men jeg har aldrig haft en kæreste på trods af jeg er 35 og der er måske nogen der synes det er unormalt men sådan er det nu engang og det er der meget personlige grunde til.
Men hvordan opretter jeg en god dating profil Personlig går jeg ind for ærlighed men kan jeg være for ærlig på min profil ? Er der nogen ting som i mener man ikke bør skrive på sin profil ? Er lige så ting som i mener man sagtens kan være ærlig med på sin profil?
gode råd søges 
Jeg har ikke selv erfaring med datingsider, men jeg lider af en kronisk sygdom, sclerose, og blandt mine “medpatienter” i diverse fora er det noget, der ofte dukker op: Bør man skrive det på sin profil og dermed blive afskrevet af de fleste på forhånd? - sige det på første date? Senere? Det samme dilemma står mange med små eller større handicaps i - og folk med diverse “skønhedsfejl”, overvægt, psykiske udfordringer, langtidsarbejdsløshed osv. osv.
Der kan jo ikke gives et enkelt svar. Det afhænger vel også af, hvad du er i tvivl om, hvorvidt du skal ærlig omkring. Hvis det drejer sig om noget, som vil være helt åbenlyst og ikke til at komme udenom ved et evt. første møde, så synes jeg, man må spare sig selv for sårende reaktioner ved at melde det ud fra begyndelsen. Hvis ikke i profilteksten, så tidligt i kommunikationen.
Er der tale om noget knap så “alvorligt” - noget, som ikke behøver være et stort issue for en potentiel partner - jamen, er det så så meget anderledes, end hvis man møder en sød person på et diskotek eller til en fest og først fra da skal lære vedkommende at kende?
De af mine veninder, som er på datingapps, siger, at de har udviklet en lidt utiltalende vane, hvor de sorterer interesserede mænd fra for det mindste. De giver ikke mænd med relativt små “fejl og mangler” en chance, for der er så mange andre at tage af. Jeg antager, det gælder begge køn, at man kan blive meget kræsen og “forbruger-agtig”. På mange områder.
Jeg har ikke noget klart svar på dit spørgsmål - det er mere ment som tanker for og imod hudløs ærlighed. Men måske ville det være lettere at give et bud på, hvis du kan blive mere konkret.