Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. december 2022

Anonym trådstarter

Er det normalt have plukveer i uge 24 ? Har haft mange her de sidste par dage. Selvom det 3 gang jeg er gravid husker jeg ikke det fra de 2 andre. Det kan komme under sex, eller andre bevægelser hvis jeg står for længe op også sp synes ikke der fordi jeg laver noget fysisk hårdt i øjeblikket

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Er det normalt have plukveer i uge 24 ? Har haft mange her de sidste par dage. Selvom det 3 gang jeg er gravid husker jeg ikke det fra de 2 andre. Det kan komme under sex, eller andre bevægelser hvis jeg står for længe op også sp synes ikke der fordi jeg laver noget fysisk hårdt i øjeblikket

Jeg havde dem helt fra uge 15 ca. og specielt under sex når jeg fik orgasme så kom de. 
min jordmoder sagde det var helt normalt. Så længe de ikke gjorde ondt og kun spændte. Så var der ingen grund til bekymring 

Anmeld Citér

31. december 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Ved nr 2 kom de allerede omkring uge 16. Ikke vilde eller noget. Tænker det er fordi det er kendt arbejde for kroppen. 

Anmeld Citér

31. december 2022

EKAB

Profilbillede for EKAB

Er du testet for blærebetændelse? 

Anmeld Citér

31. december 2022

Anonym trådstarter

EKAB skriver:

Er du testet for blærebetændelse? 

Ikke for nyligt nej 

Anmeld Citér

31. december 2022

Anonym

Helt normalt, du kan heller ikke sammenligne dine graviditeter

Anmeld Citér

31. december 2022

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ikke for nyligt nej 

Synes da du skal smutte forbi lægen mandag så, og blive tjekket. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.