Billede....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

Tina2

Filuca har lært at flette her for ca 2 uger siden, så jeg har lige været kunde i salonrn..... Synes lige I skal se:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Tina Andersen

hun er da dyyyygtig glæder mig til Sofie får mere hår så skal jeg også have kursus i pigehårsopsætning har nemlig aldrig været ret god til det men det kommer nok

Anmeld

31. oktober 2009

Tina2

Tro mig, det skal du nok få lært  Filuca har jo langt og meget tykt hår, så det kan til tider være ret svært med de opsætninger, for i løbet af no time falder det ned pga det tykke hår....

Har faktisk overvejet om der skal 5 cm af, men jeg ved ikke!!!!!! Synes jo hun har så fantastisk et hår! Men svært at sætte op så det bli'r der! Hun fik 4 cm af i aug, men det har nu ikke hjulpet noget..... Og hun får klippet lidt op i etager, måske det sku lidt mere.....

Ja, synes altså også hun er super dygtig, jeg har vist hende EN GANG hvordan man fletter, og så ku hun bare..... :-)

Anmeld

2. november 2009

Strack

Hold da op hvor er hun dygtig!!!

Anmeld

2. november 2009

Tina2

Ja, hun er super sej! Har trods alt kun vist hende det EN gang

Idag flettede hun lige to lange fletninger på sig selv:-) Kan dog ikke sættes på den måde, da hun tager hår fra flere forskellige steder, så når hun laver to fletninger i sit eget hår hænger de nærmest ned foran ansigtet:-) Men dygtig er hun....

Anmeld

2. november 2009

Muslingen

Hvor er hun dygtig!

Amalie arbejder også på det, men hun kan ikke finde ud af det endnu.

Kh Fie

Anmeld

2. november 2009

Tina2

Det skal nok komme, Filuca fletter sit hår konstant og øver sig i at lave dem tyndere og tyndere:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.