Ovitrelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2022

2 gang behandling

Hvad har andre oplevetbaf bivirkninger ved ovitrelle og kan nogen mærke når de blir stukket med den?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Ingen bivirkninger. Og selve stikket er ikke slemt

Anmeld Citér

29. december 2022

2 gang behandling

Super så blir man ik overrasket når nogen stikker en og man ikke kan lide nåle.

Anmeld Citér

29. december 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg har fået graviditetssymptomer uden at være gravid de gange jeg har brugt Ovitrelle (større bryster, murren/stikken i underlivet osv).

Selve indsprøjtningen er ikke slemt. Har efterhånden stukket mig mange gange i den tid vi har været i fertilitetsbehandling. Og man vænner sig til det. Første gang sørgede jeg for at der var ro omkring mig (at mine store børn ikke var til stede til at forstyrre mig fx) og så var min kæreste ved siden af mig til at hjælpe mig og huske hvordan det nu var at lægen havde sagt vi skulle gøre. Det hjalp en hel del. 

Anmeld Citér

30. december 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg mærkede ikke selve stikket overhovedet. 

Af bivirkninger havde jeg det nøjagtig som om jeg var tidlig gravid...let kvalme, svimmel og niv i underlivet. 

Anmeld Citér

30. december 2022

2 gang behandling

Tami skriver:

Jeg har fået graviditetssymptomer uden at være gravid de gange jeg har brugt Ovitrelle (større bryster, murren/stikken i underlivet osv).

Selve indsprøjtningen er ikke slemt. Har efterhånden stukket mig mange gange i den tid vi har været i fertilitetsbehandling. Og man vænner sig til det. Første gang sørgede jeg for at der var ro omkring mig (at mine store børn ikke var til stede til at forstyrre mig fx) og så var min kæreste ved siden af mig til at hjælpe mig og huske hvordan det nu var at lægen havde sagt vi skulle gøre. Det hjalp en hel del. 

Du mener du vænner fig til bivirkningerne eller hvordan for tænker ik man kan vænne sig til noget med nåle eller og se en nål i nærheden af en så ger må kæresten gøre det da jeg er angst for nåle

Anmeld Citér

30. december 2022

2 gang behandling

Tami skriver:

Hvordan fandt du ud af hvilke hormonindsprøjtning du vil have også ved og sortere ud fra bivirkninger da man bedst kender sig selv og ved hvilke bivirkninger man for alt i verden skal undgå så man ikke tager chancen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.