Børnepenge januar 2023

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.505 visninger
13 svar
1 synes godt om
28. december 2022

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer, der kan huske hvor meget mere man får i børnepenge fra januar? Var der ikke lavet en sats 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

660kr pr. barn pr. år, som udbetales i januar.

Jeg synes dog der var snak om, at fjerne det igen i forbindelse med indgåelse af den nye regering - og fordele pengene på en anden måde. Men jeg ved ikke hvad det er endt med.

Anmeld Citér

28. december 2022

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Jeg synes dog der var snak om, at fjerne det igen i forbindelse med indgåelse af den nye regering - og fordele pengene på en anden måde. Men jeg ved ikke hvad det er endt med.

Ok, synes også det var det jeg ku læse mig til - og kun i januar ik? Ikke resten af året? 

Anmeld Citér

28. december 2022

Mom

Profilbillede for Mom
Jixy skriver:

Var det ikke de ekstra ordinære børnepenge, som børn af forældre på overførselsindkomst, altså den ekstra pulje?

Jeg mener, at alle forsat får kr. 600 ekstra her i januar, men jeg kan tage fejl.

Anmeld Citér

28. december 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Prøv at tjekke borger.dk og log ind, her kan man se hvad man får udbetalt næste gang.

Anmeld Citér

29. december 2022

Baby.mamma

29. december 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy
Anonym skriver:

Ok, synes også det var det jeg ku læse mig til - og kun i januar ik? Ikke resten af året? 

Ja, jeg læser det som om det kun er i januar der kommer ekstra penge.

Anmeld Citér

29. december 2022

AnoMor

Minime2018 skriver:

Prøv at tjekke borger.dk og log ind, her kan man se hvad man får udbetalt næste gang.

Hvor henne inde på borger kan man se der?

Anmeld Citér

29. december 2022

Tip!

Som jeg har læst det, så er det alle der får ekstra 660 kr pr barn. 
Jeg kan hvert fald se på borger.dk at jeg får 660 kr mere end vanligt - og jeg er helt almindelig lønmodtager. 

Anmeld Citér

29. december 2022

jfrederiksen427

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.