Spark mod maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. december 2022

Anonym trådstarter

Jeg og min mand prøver at få barn nummer 2. Jeg tror det er lykkes mig at blive gravid igen. Mærker i hvert fald de samme symptomer som sidste gang. Men hvis det er jeg er så er jeg ca 3+3 henne. Mit spørgsmål er. Jeg har en baby på snart 15 måneder og min baby har sparkede mig hårdt i maven med sine fødder . Vil der kunne ske noget så tidligt hvis jeg er gravid? Og skal jeg kontakte lægen? Eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg og min mand prøver at få barn nummer 2. Jeg tror det er lykkes mig at blive gravid igen. Mærker i hvert fald de samme symptomer som sidste gang. Men hvis det er jeg er så er jeg ca 3+3 henne. Mit spørgsmål er. Jeg har en baby på snart 15 måneder og min baby har sparkede mig hårdt i maven med sine fødder . Vil der kunne ske noget så tidligt hvis jeg er gravid? Og skal jeg kontakte lægen? Eller? 

Nej overhovedet ikke. Så tidligt i stadiet er det ikke engang et foster endnu men kun en klat celler der er ved at udvikle sig. Plus det ligger gemt helt nede under skambenet.  

jeg fik et ordenligt Los i maven (uheld) da jeg var 15 uger henne og blev også super bange. Men min læge forklarede mig. At så tidligt kan der ikke ske noget. For baby er så lille. Forestil dig en vandballon med en ært inde i. Der kan heller alle ske noget med ærten derinde fordi den flyder rundt. 
det er først når baby begynder at fylde ud at der er risiko for skader

så slap du bare af og nyd graviditeten 

Anmeld Citér

27. december 2022

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Nej, du behøver ikke at foretage dig noget - dels er det usikkert om du overhovedet er gravid, dels er det usandsynligt at en eventuel begyndende graviditet vil blive påvirket af et spark fra et barn. Lægen kan hverken gøre fra eller til, og det kan du sådan set heller ikke. Held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

28. december 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Da jeg var gravid med nr to, sparkede den ældste på fire mig hårdt i maven. Jeg var omkring 25 uger henne. Jeg ringede til fødegangen, men de sagde at der ikke skete noget ved det, så længe jeg ikke fik ondt efterfølgende. De ville ikke engang de mig til kontrol. 

Når du ikke er længere henne ligger livmoderen stadig gemt i bækkenet og fosteret er på størrelse med et birkesfrø. Så slap du bare helt af

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.