Positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.596 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. december 2022

Anonym trådstarter

Er denne positiv?

Jeg er meget i tvivl. Hvad synes i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2022

123321

Profilbillede for 123321

Ud fra billedet vil jeg sige negativ, desværre, men tror måske godt jeg kan fornemme på billedet, hvor tvivlen kommer ind. Har selv brugt dem og de kan godt efterlade en hvid streg uden farve, men alle de gange jeg selv har haft bare lidt farve i stregen har jeg været gravid. Test igen lidt senere eller om nogle dage ❤️ 

Anmeld Citér

26. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Er denne positiv?

Jeg er meget i tvivl. Hvad synes i?

Jeg synes desværre den ser negativ ud. 

Hvor langt skulle du være ?

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym

Negativ, betragt den som negetiv hvis den ikke kan ses i strakt arm 

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym

Vil også sige negativ, men det kunne godt se ud som om der evt. kunne være en streg mere på vej. Så kommer lidt an på hvor langt du evt. skulle være henne?

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg har ikke testet for ÆL, så er muligvis “kun” 3+4. D. 14 havde jeg kortvarigt meget ondt i underlivet, muligvis ÆL, men 4 dage forvent ift. en “normal” cyklus. 
De sidste par dage har jeg haft ondt i højre side af maven/underlivet ved host, nys og efter sex, hvorfor jeg testede i dag

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vil også sige negativ, men det kunne godt se ud som om der evt. kunne være en streg mere på vej. Så kommer lidt an på hvor langt du evt. skulle være henne?

Jeg har ikke testet for ÆL, så er muligvis “kun” 3+4. D. 14 havde jeg kortvarigt meget ondt i underlivet, muligvis ÆL, men 4 dage forvent ift. en “normal” cyklus. 
De sidste par dage har jeg haft ondt i højre side af maven/underlivet ved host, nys og efter sex, hvorfor jeg testede i dag

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Anmeld Citér

26. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Okay. Så ville jeg tage en ny test om 3-4 dage.

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Så ville jeg bestemt ikke afskrive den endnu, men prøve at teste igen i morgen. Evt på morgenurin. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.