Se avatar - 9,5 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
7 svar
4 synes godt om
25. december 2022

Kastanje

Min søn på 9,5 vil gerne se den nye avatar. Er der nogen der ved om man kan se den selv om man er mindre end 11 år.. hvis altså man er afsted med forældre.?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2022

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Man kan godt tage yngre børn med ind, men den er altså ret voldsom i nogle af scenerne. (Man ser en arm blive flået af, dog ikke tæt på men jeg lod alligevel mærke til det) 

Anmeld Citér

25. december 2022

Kastanje

Ravnholt skriver:

Man kan godt tage yngre børn med ind, men den er altså ret voldsom i nogle af scenerne. (Man ser en arm blive flået af, dog ikke tæt på men jeg lod alligevel mærke til det) 

Hmmm… ja det Kurt lidt voldsomt.

han hat set Harry Potter filmene og den første Avatar. … er den værre?

Anmeld Citér

25. december 2022

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Kastanje skriver:

Hmmm… ja det Kurt lidt voldsomt.

han hat set Harry Potter filmene og den første Avatar. … er den værre?

Selv min mand synes den er voldsom men der er forskel på børn. Min 10 årig ville ikke få lov til at se den.

Hvis du har mulighed ville jeg tage ind og se den først alene, og så vurdere derefter. Du kender dit barn bedst. Og det er en smuk film. 

Anmeld Citér

25. december 2022

AnoMor

Børn er jo meget forskellige. Min søn kan sidde og se walking dead, bones og jurrasic park/World f.eks selvom han kun er 7 år. Men han syntes troldene var uhyggelige i Tinka  

Anmeld Citér

25. december 2022

Carina:-)

AnoMor skriver:

Børn er jo meget forskellige. Min søn kan sidde og se walking dead, bones og jurrasic park/World f.eks selvom han kun er 7 år. Men han syntes troldene var uhyggelige i Tinka  

Det samme her .

Min på 10 elsker gysere - og har set Aliens , speak no evil osv sammen med mig.

Men Nisser på Netflix - synes han var uhyggelig.

Anmeld Citér

25. december 2022

drabo

Profilbillede for drabo

Man skal også huske på at der er stor forskel på at se noget på et fjernsyn i en lys stue og så i en mørk biograf med kæmpe skærm og høj lyd.

Ting bliver voldsommere i biografen. Og kan han følge med og læse teksterne selv.

Anmeld Citér

25. december 2022

Kastanje

drabo skriver:

Man skal også huske på at der er stor forskel på at se noget på et fjernsyn i en lys stue og så i en mørk biograf med kæmpe skærm og høj lyd.

Ting bliver voldsommere i biografen. Og kan han følge med og læse teksterne selv.

Teksten går måske lidt stærkt men han er ret flydende i engelsk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.