Hcg stigning truende abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
4 svar
2 synes godt om
24. december 2022

Nana20

Hej alle. Jeg var i torsdags til terminsscanning men de kunne kun se blommesækken. Derudover så de et hæmatom ved siden af graviditeten. Da de ikke kunne se noget og det er 2 uger siden jeg testede positiv regnede de med det er en truende abort. Jeg fik i torsdags målt mit hcg til 5845 og i dag til 10167. Altså ikke en fordobling men for mig lyder det egentlig ok eller hvad? Nogen der har positive historier om hæmatom i graviditeten? Og er min hcg måling fint nok? Lægen ringer på mandag men hold nu op det føles som en evighed..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2022

123321

Profilbillede for 123321

Jeg kan selvfølgelig ikke sige noget om din situation, men tænker udviklingen i HCG fin også har jeg ellers prøvet præcist det samme. Skulle så møde op to uger efter første scanning og der var der kommet et foster. Det ville teoretisk set have svaret til jeg havde testet positiv 2+0 - hvilket man jo ikke kan never the less er min datter næsten 9 i dag �� krydser fingre! Send en Update ����

Anmeld Citér

26. december 2022

Nana20

123321 skriver:

Jeg kan selvfølgelig ikke sige noget om din situation, men tænker udviklingen i HCG fin også har jeg ellers prøvet præcist det samme. Skulle så møde op to uger efter første scanning og der var der kommet et foster. Det ville teoretisk set have svaret til jeg havde testet positiv 2+0 - hvilket man jo ikke kan never the less er min datter næsten 9 i dag �� krydser fingre! Send en Update ����

Tusind tak for svar. Der giver lidt ro. ��

Anmeld Citér

27. december 2022

123321

Profilbillede for 123321

Har du snakket med lægen? 

Anmeld Citér

29. december 2022

Nana20

123321 skriver:

Har du snakket med lægen? 

Hej, umiddelbart var hcg stigningen fin så skal til scanning på mandag. Muligvis har jeg bare ikke været så langt henne. Krydser fingre ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.