HCG og blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. december 2022

Anonym trådstarter

Hej 
Jeg har igennem nogen dage været indlagt grundet akutte mavesmerter og opkastninger. De fandt ud af jeg er gravid(5+2). Det var for tidligt at kunne se det på scanning den første dag. Men mit HCG var steget fra 15 til 29 på lidt over 2 døgn og jeg har haft blødning i lidt over en uge, dog ikke så voldsom som ved menstruation. Lægerne ved ikke hvad det vil ende med, og vil kontrollere blodprøven igen i næste uge.
Er der nogen som har prøvet noget lignende og hvordan er det endt? Og tror i stadig det sidder fast?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2022

esioul

Anonym skriver:

Hej 
Jeg har igennem nogen dage været indlagt grundet akutte mavesmerter og opkastninger. De fandt ud af jeg er gravid(5+2). Det var for tidligt at kunne se det på scanning den første dag. Men mit HCG var steget fra 15 til 29 på lidt over 2 døgn og jeg har haft blødning i lidt over en uge, dog ikke så voldsom som ved menstruation. Lægerne ved ikke hvad det vil ende med, og vil kontrollere blodprøven igen i næste uge.
Er der nogen som har prøvet noget lignende og hvordan er det endt? Og tror i stadig det sidder fast?

Det er et meget lavt hcg du har til at være 5+2. Det lyder desværre ikke ret godt. 

Anmeld Citér

24. december 2022

Anonym

Er du helt sikker på at du er så langt henne? For hvis du er det og hcg ikke er højere så tror jeg desværre ikke det ender godt

Anmeld Citér

24. december 2022

Anonym trådstarter

Hej 

Tak for svar og nej det er jeg ikke sikker på. Jeg vil mere skyde på 3 uger ish, men er udregnet fra sidste første menstruationsdato. Og d. 9/12 var hcg på 2, så den er steget efterfølgende. Og så var den 15 d. 21/12 og 29 igår. Så tror heller ikke selv jeg er så langt henne. Hvis det giver mening? 

Anmeld Citér

24. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

Tak for svar og nej det er jeg ikke sikker på. Jeg vil mere skyde på 3 uger ish, men er udregnet fra sidste første menstruationsdato. Og d. 9/12 var hcg på 2, så den er steget efterfølgende. Og så var den 15 d. 21/12 og 29 igår. Så tror heller ikke selv jeg er så langt henne. Hvis det giver mening? 

Enten er det en meget tidlig graviditet eller en graviditet som er ved at gå til grunde, jeg håber på det første. 

Det kan den næste blodprøve forhåbentlig svare på

Anmeld Citér

24. december 2022

Anonym trådstarter

Ja, jeg tænker også der ikke er så meget andet at gøre end at vente og se��  Er ret spændt for det var ikke planlagt så blev ret chokeret��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.