Erstatning hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. december 2022

Momselomse

Profilbillede for Momselomse

Hej 

Er der nogle med dårlige erfaringer med hormonspiral som har prøvet andet prævention? Evt. hvilken og hvordan gik det med at skifte prævention? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2022

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg havde mistet min hormonspiral uden at opdage det, og var blevet gravid  

Jeg er efterfølgende startet på minipiller, som jeg er sindssygt glad for. Ingen bivirkninger og ingen blødning.

Anmeld Citér

23. december 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Momselomse skriver:

Hej 

Er der nogle med dårlige erfaringer med hormonspiral som har prøvet andet prævention? Evt. hvilken og hvordan gik det med at skifte prævention? 

Jeg har prøvet både p-piller, hormonspiral og p-stav. Intet af det virkede ret godt for mig. Jeg blødte rigtig meget både med spiral og stav.

Jeg brugte i en periode caya pessar med tilhørende sæddræbende creme og var rigtig godt tilfreds med det.

Nu har jeg fået de børn jeg skal have og er blevet steriliseret.

Anmeld Citér

23. december 2022

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Jeg droppede hormonelle præventioner for 10 år siden. Jeg bruger appen clue, det fungere for os, ingen smutter, kun en planlagt i første cyklus. Jeg vender aldrig tilbage til hormoner

Anmeld Citér

24. december 2022

Cerenia

Putteputte skriver:

Jeg droppede hormonelle præventioner for 10 år siden. Jeg bruger appen clue, det fungere for os, ingen smutter, kun en planlagt i første cyklus. Jeg vender aldrig tilbage til hormoner

Same! Hormoner gør mig total deprimeret uanset slags. Vil aldrig byde mig selv eller min krop kunstige hormoner igen. 

Anmeld Citér

24. december 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Har fået fjernet min hormonspiral fordi jeg blev så trist og moody/tempramentsfuld af det imens jeg havde den. Efter jeg fik den fjernet er det forsvundet totalt. Har ikke fundet noget alternativ men har fået udskrevet kobberspiral som jeg lige skal tage mig sammen til at prøve men orker ikke det roderi hvis den giver mig voldsomme blødninger ved mens.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.