Køn og nub teori

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. december 2022

Anonym trådstarter

Den spænding der omkring køn.. har siddet og nærstuderet.. godt nok skal jeg scannes hver anden uge, men stadig lang tid har læst om nub teorien og fatter minus.. Sys ikk jeg kan se det man skulle kunne se hah

Nogen forsigtige bud?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2022

Anonym

Gætter på den nederste er en dreng, jeg kan ikke se noget på den anden desværre

Anmeld Citér

20. december 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Gætter på den nederste er en dreng, jeg kan ikke se noget på den anden desværre

En er Oz rigeligt De er enæggede

Anmeld Citér

20. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Den spænding der omkring køn.. har siddet og nærstuderet.. godt nok skal jeg scannes hver anden uge, men stadig lang tid har læst om nub teorien og fatter minus.. Sys ikk jeg kan se det man skulle kunne se hah

Nogen forsigtige bud?

Mit gør er 2 piger. Men det er ikk de bedste billeder til nub teorien

Anmeld Citér

20. december 2022

Loubaby

Hvor langt er du? Man kan ikke gætte baseret på nub theory før 12+5

Anmeld Citér

20. december 2022

AnoMor

Loubaby skriver:

Hvor langt er du? Man kan ikke gætte baseret på nub theory før 12+5

Sikke noget pjat. Det er jo derfor det hedder en teori og et gæt. Det er ikke en garanti for det er rigtigt det kan man først se senere. 

Anmeld Citér

22. december 2022

Loubaby

AnoMor skriver:

Sikke noget pjat. Det er jo derfor det hedder en teori og et gæt. Det er ikke en garanti for det er rigtigt det kan man først se senere. 

Stop dig selv. Alle ved at nubben hos piger kan rejse sig indtil 12+5, derfor man ikke gætter før. 

God aften 

Anmeld Citér

22. december 2022

AnoMor

Loubaby skriver:

Stop dig selv. Alle ved at nubben hos piger kan rejse sig indtil 12+5, derfor man ikke gætter før. 

God aften 

Igen. En teori og er gæt kan man altid komme med. Ligesom du kan gætte pp hvad du får i julegave helt fra januar måned. Betyder ikk det er rigtigt gættet. Men gætte kan man altid 

Anmeld Citér

23. december 2022

Loubaby

AnoMor skriver:

Igen. En teori og er gæt kan man altid komme med. Ligesom du kan gætte pp hvad du får i julegave helt fra januar måned. Betyder ikk det er rigtigt gættet. Men gætte kan man altid 

Og jeg siger at man ikke kan gætte baseret på nub theory før 12+5. Fordi nubben kan rejse sig hos piger, så hvis man gætter før er det ikke baseret på nub theory, da denne netop handler om - ja du gættede det - nubben. Forstår du ikke hvad jeg skriver? 

Gå eventuelt ind i de Facebook grupper der hedder nub theory Queens mm., der vil du se at de skriver det samme som jeg - og de mennesker er altså noget nær professionelle på det her punkt

God jul madame 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.