Jag i venstre side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. december 2022

Anonym trådstarter

Hej! Jeg er kun omkring 5+1, men oplever i perioder i løbet af dagen nogle jag/stik i venstre side/lyske. Er det ikke for tidligt til ligamentsmerter og skal man måske frygte en graviditet uden for livmoderen?

Sikke mange bekymringer det bringer med sig..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2022

Lwow

Jeg havde selv mens lignende smerter meget tidligt og jag. Jeg fik af vide at det var meget forskelligt hvornår man fik ligament smerter og smerter fra at livmoderen vokser (mens lignende smerter) men bestemt ikke unormalt så tidligt

Jeg syntes faktisk først det aftog ved mig omkring uge 13-14 stykker. Jeg er i dag 39+3 og har haft en fuldstændig ukompliceret graviditet på trods at smerter og jag i starten

Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

20. december 2022

Anonym trådstarter

Lwow skriver:

Jeg havde selv mens lignende smerter meget tidligt og jag. Jeg fik af vide at det var meget forskelligt hvornår man fik ligament smerter og smerter fra at livmoderen vokser (mens lignende smerter) men bestemt ikke unormalt så tidligt

Jeg syntes faktisk først det aftog ved mig omkring uge 13-14 stykker. Jeg er i dag 39+3 og har haft en fuldstændig ukompliceret graviditet på trods at smerter og jag i starten

Held og lykke med det hele

Tak for dit svar! Okay, det er nok meget normalt så  Der er heller ingenting her til morgen  Der sker mange ting i ens krop, som man skal vænne sig til jo

Anmeld Citér

20. december 2022

Anonym

Jeg oplevede det selv og endda ret voldsomt og jeg havde samme bekymringer med en graviditet udenfor livmoderen, fordi vi havde mistet før. Det viste sig bare at det var venstre siden ægget havde frigivet sig fra

Anmeld Citér

20. december 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg oplevede det selv og endda ret voldsomt og jeg havde samme bekymringer med en graviditet udenfor livmoderen, fordi vi havde mistet før. Det viste sig bare at det var venstre siden ægget havde frigivet sig fra

Jeg er ret sikker på at ægløsning skete fra venstre side i denne cyklus, så det kunne sagtens tænkes, det var derfor så  Tak for svar! Det er rart med nogle historier, hvor det er gået helt fint

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.